niedziela, 11 stycznia 2015

Witajcie, Drodzy Książkoholicy!
W tamtym roku założyłam tego bloga, jednak działo się na nim niewiele, dlatego wraz z Nowym Rokiem 2015 postanowiłam zacząć wszystko od początku :)
W dzieciństwie rodzice czytali mi wiele książek, stąd moja miłość do słowa pisanego. Chciałabym przeżywać razem z Wami to jakże piękne uczucie do książek.
Mam nadzieję, że będziecie z zainteresowaniem śledzić moje poczynania na tym oto blogu. Znajdą się tu recenzje, tagi, zapowiedzi. Co tylko zechcecie.
Chciałabym również, żeby nie działało to tylko w jedną stronę, tj. abym nie tylko ja Wam polecała lub odradzała dane książki, ale żebyście również Wy dzielili się swoją pasją ze mną. :)
Myślę, że te słowa wystarczą na początek mojej działalności. Oczekujcie kolejnego wpisu już niedługo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz