niedziela, 1 lutego 2015

Konkurs na rozpoczęcie działalności

Drodzy Książkoholicy!
Aby rozsławić mojego bloga, postanowiłam zorganizować konkurs. Do wygrania jest książka "Mroczny anioł" Eden Maguire. Zapraszam! :)

Zadanie konkursowe jest proste: trzeba wymyślić imię dla mojej kochanej sowy książkoholiczki, którą widzicie na zdjęciu obok. Ten, kto zaproponuje najciekawsze imię, otrzyma książkę :)


Aby wziąć udział w konkursie musi zostać spełniony co najmniej jeden z poniższych warunków:
1. Dodanie mojego bloga do obserwowanych.
2. Udostępnienie linka do mojego bloga na facebooku.



Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie. Czekam!

Konkurs trwa do 8.02.2015r.

10 komentarzy:

  1. 1. Zgłaszam się.
    2. Udostępniłem na fb jako Cień Własnych Myśli.
    3. Udostępniłem na koncie Google Wojtek Q
    4. Imię dla sowy:
    BOOKilda

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszem siem :)
    Jest obserwowanie ;)
    Glassezja. Od okularów. I Twojego "Esmezja" na LC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się )
    Obserwuję jako: Cora Linn
    Udostepnienie: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=370096189861521&id=100005834297292 i https://plus.google.com/107315240770702532691/posts/UY7FQpPdULf
    Imię dla sówki: Readia

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Udostępniłam na: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak
    imię dla Sowy: Buka :)
    klaudiaskiedrzynska@wp.pl
    Życzę udanego startu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się ochoczo! :)
    Bloga za moment dodam do obserwowanych, jako Ann.
    Imię dla sówki: Livrette od francuskiego Livret czyli książka :)
    anita.turska@interia.pl

    Powodzenia w promowaniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, nie umiem znaleźć przycisku obserwacji, więc udostępniłam bloga w google+ :)
    Jesli podeślesz mi link to z chęcią zaobserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz udostępnić też na facebooku :)

      Usuń
  7. Zgłaszam się!
    Udostępniłam dalej, gdyż również nie mogłam znaleźć przycisku obserwacji.
    Imię: Followingyou, gdyż Twojej sówki przenikliwy wzrok mówi do mnie "Czytaj, ale już, mam Cię na oku"... ;)

    joanna.stoczko@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    Link do udostępnienia: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/328696693995208
    Również mam problem z obserwacją, jak się pojawi taka możliwość, na pewno z niej skorzystam :)
    Imię dla sówki: Mądrala (to bystre spojrzenie i nieodłączna w książka w skrzydle o czymś świadczą :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem pewna, czy cokolwiek opublikowało mi poprzednim razem, więc zgłaszam się jeszcze raz (przepraszam, ale laptop mi szwankuje)
    Obserwuję jako Natthing
    Opublikowałam na Google+ bo na Facebooku nie mogę ;p
    Imię dla sowy: Czytająca Sowa Okularnica
    Wyjaśnień dla imienia chyba nie potrzeba.
    nmachudera@gmail.com

    OdpowiedzUsuń