poniedziałek, 9 lutego 2015

Wyniki konkursu

Hej, Książkoholicy!

Wczoraj upłynął termin zgłaszania się do konkursu. Pomyślałam, że nie ma co czekać i że ogłoszę wyniki już dzisiaj. Bardzo dziękuję wszystkim za udział. Nie myślałam, że do konkursu zgłosi się 8 osób (dla mnie to dużo, jak na początek). Liczyłam na ok. 2 czy 3. Także ogarnęłam przycisk obserwacji. Ach, te technologie ;)

Dobra, bez zbędnego biadolenia. "Mroczny anioł" wędruje do użytkownika Wojtek Q! Gratuluję! Bookilda najbardziej przypadła mi do gustu, chociaż miałam trochę problemów, bo (nie ma się co oszukiwać) wszystkie imiona były świetne i w jakiś sposób pasowały do mojej sowy. Jeszcze raz gratuluję i proszę Wojtka o kontakt :)
Pewnie zastanawiacie się, co ja tak z tą sową. Już wyjaśniam. Stwierdziłam, że będzie ona symbolem mojego bloga i mojej działalności na nim, więc... Co tu dalej wyjaśniać. Bookilda Was obserwuje, ona zna Wasze czytelnicze grzeszki :D




A już tak poza tematem: recenzję której książki byście woleli?



     



  "Zaginiona dziewczyna" czy "Zac&Mia"?
Piszcie w komentarzach :)







4 komentarze:

  1. Hura! :) dziękuję :)

    Witam, nie wiem gdzie się zgłosić, bo nie mam Pani maila, więc proszę, aby napisała do mnie Pani, albo żeby podała maila :)

    woojteek@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przepraszam, zapomniałam o najważniejszym, czyli adresie e-mail :D

      Usuń