środa, 11 lutego 2015

Zaginiona dziewczyna- Gillian Flynn

Tytuł: Zaginiona dziewczyna
Autor: Gillian Flynn
Ilość stron: 652

"Kobiety są popieprzone. Bez określeń typu <niektóre> kobiety albo <wiele> kobiet.
Kobiety są popieprzone." 


On- przystojny i inteligentny. Ona- piękna, błyskotliwa, pierwowzór dla postaci stworzonej przez jej rodziców, czyli "Niezwykłej Amy". Na pozór wszystko jest idealne. No właśnie, na pozór...


Nick wraca do domu, by świętować z Amy piątą rocznicę ich ślubu, jednak okazuje się, że jego żony nie ma w mieszkaniu, a w salonie znajduje istny chaos, wskazujący na to, że ktoś kto nie mógł mieć dobrych zamiarów, tam był. Nick dzwoni po policję i zaczynają się poszukiwania Amy. Podejrzenia padają na nikogo innego jak na Nicka. Ale czy słusznie?

Aby się o tym dowiedzieć, musicie przeczytać "Zaginioną dziewczynę". Nie chcę więcej pisać o fabule powieści , bo cokolwiek bym napisała, byłoby to spoilerem.
Na początku książki w sumie nic się nie działo, ale miała w sobie coś takiego, że wręcz nie mogłam się od niej oderwać. Kiedy ją odkładałam, żeby zrobić coś innego, ciągle o niej myślałam. "Co dalej?", "Co się tak naprawdę stało?". I tak pędziłam przez wszystkie strony, aż do części trzeciej, gdzie wszystko się wyjaśnia.
To, że taka cegła była w stanie trzymać w mnie w napięciu raczej o czymś świadczy. "Zaginiona dziewczyna" jest świetnym thrillerem psychologicznym. Polecam!


Ocena: 7/10

1 komentarz:

  1. Cóż za komiczny cytat u góry. <3 Zakochałam się w nim, chociaż jest taki... hmm... sama nie umiem tego nazwać. :D Jest taki, po prostu. :D
    Przeczytałabym tę książkę, wydaje się ciekawa. Może kiedyś mi się uda... ^_^

    http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń