piątek, 20 marca 2015

Mockingjay Book Tag

Hej! Dzisiaj zrobię Mockingjay Book Tag. W sumie nikt mnie nie nominował (jeszcze za mało fejmu :D ), ale kto mi zabroni? :D Zapraszam!


1. Katniss- ognista książka, która zapaliła twoje serce
Moje serce do czytania zapaliła powieść "Ogniem i mieczem" . I również Bohun (w jakiś tam sposób) zapalił moje serce, bo to właśnie on był moją pierwszą książkową miłością.

2. Peeta- najcięższa książka w twojej biblioteczce
O miano najcięższej książki na mojej półce walczą dwie pozycje: "Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa" i "Królewskie romanse",

3. Gale- książka, za którą byś zabiła
Oj, jest trochę tych książek, za których zdobycie mogłabym zabić. Są to: Dzieła zebrane Shakespeara w tłumaczeniu Stanisława Barańczaka, "Portret filmu Ogniem i mieczem", "Kolaborantka" (tę powieść czytałam na Kindelku i muszę, ale to muszę ją mieć na własność!), "Józefina", "Maria Antonina. Z Wiednia do Wersalu" oraz "Dziewczyny z Syberii" (ale ta ostatnia ukaże się dopiero w maju, więc czekam).

Tak przy okazji: gdyby ktoś miał którąś  z powyższych pozycji na wymianę, to chętnie przygarnę. Jakby co, to piszcie na email: madlajn234@gmail.com lub na LC, gdzie znajdziecie mnie pod nickiem Esmezja :)

4. Prim- ulubiona książka z dzieciństwa
W tej kategorii pierwsze miejsce ex aequo zajmują "Dzieci z Bullerbyn" oraz "Przygody Mikołajka".

5. Finnick- książka z piękną okładką
"Dziewczyny z Syberii". ♥

6. Johanna- książka, która cię zraniła i wywołała łzy
Zraniła mnie "Kolaborantka" dokładniej jej zakończenie. Jeszcze nigdy tak nie płakałam przy żadnej książce (bo w sumie nigdy nie płaczę przy czytaniu).

7. Prezydent Snow- znienawidzona przez ciebie książka
Zdecydowanie "Kwiaty na poddaszu". Jak ja tej powieści nienawidzę!

8. Galeniss/ Peetniss- książkowa para, której kibicujesz
Oczywiście, że Rose i Dymitr z serii "Akademia wampirów". Są przecudowni! :)

A jak wygląda to u Was? Chętnie poczytam Wasze odpowiedzi na te pytania. Może nawet jakaś książka wpadnie mi przy okazji w oko? :)

2 komentarze:

  1. Hah mój tag taki sławny :) Fajny blog. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://moje-buki.blogspot.com/

    Mam nadzieję, że TAG ci się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobał mi się i to bardzo. Jeśli wymyślisz kolejne to z chęcią je zrobię ;) Tylko koniecznie daj znać! :D

    OdpowiedzUsuń