środa, 15 kwietnia 2015

Obsydian- Jennifer L. Armentrout


Tytuł: Obsydian

Autor: Jennifer L. Armentrout
Ilość stron: 400

"- Jesteś dupkiem. Mówił ci to ktoś wcześniej?
- Och, Kotek, każdego dnia mojego błogosławionego życia"


Katy przeprowadziła się wraz z matką do Zachodniej Wirginii i zamiast pisać recenzje książek na swojego bloga, musi rozpakowywać setki pudeł.

Daemon zauważył Katy z okna swojego pokoju. Kiedy dziewczyna puka do jego drzwi jest wyniosły i arogancki. Brzmi banalnie, prawda? Jednak tu chodzi o coś więcej.

Słyszałam wiele dobrego o powieści "Obsydian" Jennifer L. Armentrout, wiec nie mogłam przepuścić okazji i po nią nie sięgnąć. Jednak słyszałam również, że jest to trochę lepsza wersja nieszczęsnego "Zmierzchu", tyle że z kosmitami w roli głównej. O dziwo, nie zniechęciło mnie to. Zaczęłam czytać i od razu poczułam sympatię do głównych bohaterów. Książkę czytało mi się bardzo, ale to bardzo szybko. To jeden z jej większych plusów, bo świadczy tylko o tym, że jest wciągająca. Może historia trochę naiwna, ale stanowi bardzo miłą odskocznię od ciężkich, wymagających myślenia książek. "Obsydian" nie jest dziełem ambitnym. O nie! Ale za to jest lekkim czytadłem, którego czytanie może stanowić formę odprężenia po ciężkim dniu. I do tego Daemon! Jak można go nie lubić? :D
Polecam "Obsydian" Jennifer L. Armentrout, jednak dla poszukiwaczy ambitniejszej literatury, zdecydowanie odradzam.
Moja ocena 7/10.


Powieść "Obsydian" świetnie opisuje utwór Lady Gagi "Bad romance". Miłego słuchania ;)





4 komentarze:

  1. W najbliższym czasie planuję ją przeczytać, bo już czeka na półce na swoją kolej. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Obsydian" jest idealny do zrelaksowania się.

      Usuń
  2. Mam na liście książek, które muszę przeczytać. Przekonałaś mnie do niej jeszcze bardziej :]

    OdpowiedzUsuń