niedziela, 10 maja 2015

Kitty Book Tag



Bardzo dziękuję Julii z bloga http://moje-buki.blogspot.com/ za nominację do wykonania tego TAGu :)
Zapraszam!


1. Manx - książka, w której czegoś mi brakowało.
 Zdecydowanie "Kochani dlaczego się poddaliście?". Dobry materiał na powieść, a jednak brak jej tego czegoś. A szkoda...
2. Munchkin - książka, którą przeczytałam w krótkim czasie.
Nowelek i opowiadań nie biorę tutaj pod uwagę. A z tych grubszych to "Dotyk Julii", który przeczytałam w... 4 godziny.
3. Khaoo Manee - książka z więcej niż jednym głównym bohaterem.
Jest dużo takich książek, ale myślę, że "Szmaragdowa tablica" sprawdzi się tu idealnie.
4. Syjam - książka, która za mną chodzi.
"Ogniem i mieczem". Ta powieść mnie prześladuje. Kocham ją, ale człowiek chce o niej zapomnieć, więc sięga po inną powieść a tutaj coś takiego:
Fragment powieści "Czas tęsknoty"

5. Ragdoll - książka "królewska".
"Królewska" książka... Pomyślmy. Książka dostojna, dumna. Zdecydowanie "Czerwona królowa"!
6. Dachowiec - książka, którą uwielbiam, a nie jest tak znana.
Jedna z moich książkowych faworytek, a jednak mało znana. Oczywiście "Kolaborantka", którą polecam wszystkim! :D

To by było na tyle. Pozdrawiam Was! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz