wtorek, 2 czerwca 2015

Podsumowanie maja

Nadszedł czas na podsumowanie maja. Zapraszam!
W maju przeczytałam 9 książek. Jak na mnie to bardzo dobrze :)
Były to:
1. Złota skóra- Carla Montero (recenzja)
2. Martwy aż do zmroku- Charlaine Harris (recenzja)
3. Czas tęsknoty- Adrian Grzegorzewski (recenzja)
4. Mercy. Miłosierna- Rebecca Lim (recenzja)
5. Fałszywy książę- Jennifer A. Nielsen (recenzja)
6. Byliśmy łgarzami- E. Lockhart (recenzja)
7. Czerwone jak krew- Salla Simukka (recenzja)
8. Maybe someday- Colleen Hoover (recenzja)
9. Studium w szkarłacie- Arthur Conan Doyle

A oto moje majowe zdobycze książkowe:

Od góry:
1. Kobieta która spadła z nieba
2. Niewidzialna korona
3. Dziewczyny z Syberii
4. Cień wiatru
5. Nowa Ziemia

Niewidzialna korona, Cień wiatru i Dziewczyny z Syberii były przedwczesnym prezentem od moich rodziców z okazji Dnia dziecka. :)

A jak wyglądał maj u Was? 

3 komentarze:

  1. A czytałaś Koronę śniegu i krwi? Bo widzę, że masz drugi tom.
    Z czytaniem poszło ci nieźle :)

    asik-receznje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korona śniegu i krwi jeszcze przede mną, ale nie mogę się już doczekać :)

      Usuń
  2. Ja nie dostałam żadnego prezentu z okazji Dnia Dziecka XD Ciekawi mnie "Nowa Ziemia" - już od jakiegoś czasu chcę ją przeczytać, ale boje sie, e na tylu stronach sie zanudzę - tak więc czekam na twoją opinię :)

    Zapraszam również do siebie, gdzie organizuje rozdanie. Chciałabym, żeby jak najwięcej osób sie o nim dowiedziało i wzięło udział, bo uważam, że jest o co, ksiązki sa wspaniałe :)
    mojeksiazki-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń