wtorek, 30 czerwca 2015

Zmiany, zmiany, zmiany

Hej! Jak zapewne zauważyliście, wygląd bloga uległ zmianie. Ta zmiana została wprowadzona dla komfortu Waszego i Waszych oczu. Ostatnio dostałam kilka wiadomości, że po prostu niewygodnie Wam się czyta moje wpisy, a wszystko przez małe literki i kolorystykę, w której był prowadzony blog. Jako że Bookstock ma być miejscem integracji moli książkowych, postanowiłam zmienić wygląd Przystanku, bo nie ma on jedynie ładnie wyglądać, ale przede wszystkim ma być dla wszystkich wygodny. Dlatego też postanowiłam się przyłożyć i zrobiłam nagłówek, w którym zawaty jest jednocześnie symbol Bookstocku, czyli Sowa, Bookilda. Trochę mi to zajęło, ale myślę, że jet dobrze. Gdybyście mieli jakieś uwagi, to piszcie. Na razie szału nie ma, ale z biegiem czasu będzie coraz lepiej! :)
Ale na tym nie koniec poprawek. Przeniosłam bloga na nowy adres email (teraz jest to przystanekbookstock@gmail.com) i już po samym adresie, możecie wywnioskować, że oddzieliłam swoje poprzednie konto prywatne od tego, którego będę od dziś używać na blogu. Dlatego też jeśli ktoś obserwował moje konto Madlajn Frollo, niech je "odobserwuje" i zacznie obserwować to, które widzicie obok tego wpisu po prawej stronie. Przystanek Bookstock. Tak dla przypomnienia. W sumie mogłam nie zmieniać konta, ale coraz częściej myślę o założeniu kanału na youtube, oczywiście o książkach, a na poprzednim koncie, które jest połączone z yt, wrzucam tłumaczenia musicali i takie tam rzeczy, więc stąd ta "przeprowadzka". Co do Bookstocku na youtube, to jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, założę kanał może za jakieś 2 czy 3 lata. I oczywiście, jeśli będziecie chcieli słuchać moich wywodów :D
Także nie zapomnijcie o zaobserwowaniu mojego nowego konta. Będę również wdzięczna za wszelkie udostępnienia.
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Odwiedzam Twojego bloga dopiero od kilku dni, ale zmiana jak najbardziej na plus. Rzeczywiście dużo łatwiej można teraz przeglądać Twoje wpisy. :)

    Pozdrawiam!
    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero dzisiaj odkryłam Twój blog i widzę,że warto 😁 będę wpadać.
    Zapraszam również do mnie:
    http://i-think-this-book-is-funny.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się u mnie spodobało :)

      Usuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :D
    Mam nadzieję, że preðko odpowiesz na moje pytania ;)

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń