poniedziałek, 6 lipca 2015

Celebrity Book Tag

Dzisiaj zamiast napisać recenzję, wykonam Celebrity Book Tag. Za nominację do Tagu dziękuję Julii z bloga Moje Buki. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam!


1. Emma Watson - książka z piękną kick-ass bohaterką
Oczywiście, że "Akademia wampirów" wraz z Rose na czele!

2. Ryan Gosling - książka z najgorętszym męskim bohaterem
Tych "gorących bohaterów" jest tyle, że nie sposób wybrać jednego. Ale największy sentyment mam do mojej pierwszej książkowej miłości, dlatego uznam tego bohatera za "największe literackie ciacho". Mowa tu oczywiście o Bohunie z "Ogniem i mieczem" ♥

3. Brangelina - książka z najlepszą parą
Trylogia Katarzyny Bereniki Miszczuk, która zaczyna się od powieści  "Ja, diablica". Jak można nie kochać Wiktorii i Beletha? Są razem przecudowni!

4. Shailene Woodley - niedawno odkryty autor, którego uwielbiasz
Carla Montero. Żałuję, że autorka napisała dopiero trzy powieści. Czekam na więcej!

5. Josh Hutcherson - ulubiona krótka książka
Nie przepadam za krótkimi książkami, ale jest taka jedna, która mnie zachwyciła. Mam na myśli "I nie było już nikogo". Świetny kryminał!

6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka
"Szmaragdowa tablica" może nie jest gruba, ale do cienkich też nie należy. :D

7. Leonardo DiCaprio - książka z najsmutniejszą śmiercią
"Kolaborantka" i "Gwiazd naszych wina". Ciągle rozpaczam nad losami bohaterów tych powieści.

8. Kristen Stewart - najnudniejsza książka
"Stary człowiek i morze". Chyba najgorsza książka, jaką w życiu czytałam. Nic, zupełnie nic nie wniosła do mojego życia. A przecież jest lekturą, a one powinny nas czegoś uczyć. Przynajmniej tak mi się wydaje. A z takich "nielekturowych" książek, to "Nigdy i na zawsze". Nie polecam!

9. Ian Somerhalder i jego kot - najsłodsza książka
Najsłodsza książka? Nie znam takiej.

10. Jennifer Lawrence - idealna książka bądź seria
"Szmaragdowa tablica", "Ja, diablica' i kolejne dwa tomy trylogii, "Akademia wampirów", "Złodziejka książek" i "Katarzyna Wielka. Gra o władzę".

Nominuję wszystkich chętnych do wykonania tego Tagu :)

8 komentarzy:

  1. Popieram wybór do Josha :> I nie było już nikogo jest mistrzowskie :d

    http://secretsofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag! Być może i ja się na niego skuszę ;)
    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "I nie było już nikogo" to geniusz sam w sobie! Pierwszy kryminał jaki przeczytałam w życiu... :3
    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałaś Syzyfowe Prace? To jeszcze nudniejsze... Uwierz mi :D
    Ale tag genialny ;3

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syzyfowe prace czytałam, ale o dziwo, podobały mi się :)

      Usuń
    2. Jak? o.O Jedyna lektura, której nie przeczytałam :D (Znaczy czytałam co 2-3 stronę)

      Usuń
  5. Bardzo fajne odpowiedzi ;) Zgadzam się z Tobą, "I nie było już nikogo" to genialny kryminał, a przy końcówce "Gwiazd Naszych Wina" byłam wprost zdruzgotana i płakałam bardzo, bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń