piątek, 24 lipca 2015

R.I.P it or Ship it Book TAG


Ostatnio natknęłam się na TAG R.I.P it or Ship it na pewnym kanale na youtube i postanowiłam przenieś go do blogosfery. Każdej postaci z książki przypisałam numerek. Jest 20 bohaterów płci męskiej i 20 płci żeńskiej. TAG polega na losowaniu i kiedy zobaczę jakie postaci ze sobą "sparowałam", będę stwierdzać, czy kibicuję danemu związkowi (Ship it), czy też nie ma on według mnie żadnych szans (R.I.P. it). Przyjęłam, że numerek po lewej oznacza mężczyznę, a ten po prawej, kobietę. Poniżej podaję Wam listę bohaterów, których wybrałam.





Runda I
Haha! Niezły początek! Makbet i Cersei Lannister! Jak najbardziej jestem na tak, bo do siebie pasują. Oboje chorobliwie ambitni. Ciągle knują intrygi i spiski. Mogę nawet stwierdzić, że Cersei to druga Lady Makbet. Jak najbardziej Ship it!
"Makbet" i "Gra o tron"

Runda II
Wybaczcie, ale zapomniałam zrobić screen'a kolejnym wylosowanym numerkom. Na szczęście wszystkie zapisywałam i były to 16 oraz 1, czyli Patch i Eleonora . Przyznam, że to dziwne połączenie. Trudno mi ich sobie razem wyobrazić. Moim zdaniem Eleonora byłaby za bardzo ekscentryczną dziewczyną dla Patcha. R.I.P it!
"Szeptem" i "Eleonora i Park".

Runda III
Nie, nie i jeszcze raz nie! Po pierwsze Liesel jest dla Eryka za młoda (albo on dla niej za stary),a po drugie raczej nie przypominam sobie, żeby Liesel umiała śpiewać Myślę, że Upiór byłby tym bardzo zawiedziony. Poza tym Eryk i Liesel należą do dwóch różnych światów. Ten związek nie miałby szans. R.I.P it!
"Upiór w operze" i "Złodziejka książek"

Runda IV
Jestem na tak! Uważam, że Kayden i Sky tworzyliby razem dobraną i szczęśliwą parę. Oboje doświadczyli w swoim życiu wielu cierpień, więc doskonale by się rozumieli. Ship it!
"Przypadki Callie i Kaydena" i "Hopeless"

Runda V
Nie! Tak być nie może! Mara jest dziwna (to chyba najbardziej trafne określenie). Myślę, że Georg nie potrafiłby zrozumieć jej i jej problemów albo by się jej po prostu bał. Ona najprawdopodobniej nie chciałaby z nim nawet rozmawiać. Smutne, ale R.I.P it!
"Szamargdowa tablica" i "Mara Dyer"

Runda VI
Zapewne nie będziecie zdziwieni, jeśli napiszę, że kibicowałabym związkowi Thomasa Rothfielda z Mią Hall. Tomowi niedaleko do Adama (tego prawdziwego chłopaka Mii), a Mia mogłaby być dla Toma kolejną Ally. Poza tym mogliby rozmawiać o muzyce. Ship it.
"Ostatnia spowiedź" i "Zostań, jeśli kochasz"

Runda VII
Brawo! Połączenie idealne! Geralt i Katniss są zadziorni, mają cięty język, a przede wszystkim świetnie walczą. Na pewno uczyliby się od siebie nawzajem posługiwania się bronią i zapewne zabijaliby razem jakieś strzygi i tym podobne stwory. Ship it!
"Wiedźmin" i "Igrzyska śmierci"

Runda VIII
Daemon i Gemma razem? Nie! Daemon jest zbyt pewny siebie. Gemma to raczej dziewczyna, która wolałaby dominować w związku. Poza tym jest dobrze wychowaną panienką, więc co by powiedziała londyńska arystokracja na związek z tak nieokrzesanym kawalerem? R.I.P it!
"Obsydian" i "Mroczny sekret"

Runda IX
Haha! Nie wierzę! Mój kochany Bohun i ta znienawidzona przeze mnie kobieta? Mimo wszystko, jestem jednak na tak. Gdyby Bohun zakochał się w Annie, to nosiłby ją na rękach, a jej zapewne by się to podobało. Zawsze uważałam, że jej "wybryki" były spowodowane chęcią zwrócenia na siebie czyjejkolwiek uwagi, więc szaleńczo zakochany Bohun mógłby być dla niej wymarzonym partnerem. Tak przynajmniej myślę. Poza tym jestem ciekawa jak wyglądałby ich związek. Ship it.
"Ogniem i mieczem" i "Anna Karenina"

Runda X
Oczywiście, że tak! Rose jest z charakteru podobna do Wiktorii (czyli prawdziwej dziewczyny Beletha), więc z pewnością diabeł byłby zauroczony młodą wojowniczką. No a on, jest przystojny, zabawny i inteligentny, więc również spodobałby się Rose. Poza tym to jedne z moich niewielu ulubionych bohaterów literackich. Ship it!
"Ja, diablica" i "Akademia wampirów"

Runda XI
Pewnie pomyślicie, że będę ich shipować, ale Was jednak rozczaruję. Nie! Nigdy nie lubiłam Zuzanny. Zawsze wydawała mi się rozpieszczona i przemądrzała. A Jamie? Jamie jest cudowny, co do tego nie ma wątpliwości. Myślę też, że Jamie szybko by się znudził Zuzanną. R.I.P it!
"Obca" i "Opowieści z Narnii"

Runda XII
Szczerze? Nie wiem co sądzić o tej parze, ale dam szansę Ezrze i Americe. Ship it!
"Pretty Little Liars" i "Rywalki"

Runda XIII
To połączenie wzbudziło u mnie śmiech. Xavier jest nudnym, zwyczajnym, amerykańskim nastolatkiem. Za to Tris to drugie wcielenie Katniss Everdeen z "Igrzysk śmierci". Odważna i waleczna. Myśle, że męczyłaby się przy spokojnym i ułożonym Xavierze. R.I.P it.
"Blask" i "Niezgodna"

Runda XIV
Nie pytajcie mnie, jakim cudem Bella ze 'Zmierzchu" znalazła się na mojej liście, bo ja sama tego nie wiem. I akurat ona spośród dwudziestu żeńskich postaci z mojej listy musiała trafić się mojemu kochanemu, wspaniałemu Dymitrowi. To przykre. Biedny Dimka. Serce by mi pękło gdybym musiała go zostawić z Bellą, więc R.I.P it! I to bardzo R.I.P it! 
PS Bella, wracaj do Edłorda!
"Akademia wampirów" i "Zmierzch"

Runda XV
Nie! Ta para nawet nie ma prawa istnieć! Energiczna zabójczyni i poważny biznesmen? No chyba nie! Caelena musi być z kimś, kto również uwielbia ruch, tak jak ona. Alessandro z kolei, potrzebuje lekko zwariowanej partnerki a nie najlepszej zabójczyni w całym kraju. R.I.P it.
"Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie" i "Szklany tron"

Runda XVI
Christian Leitner i Mare? Nie. To nie byłby udany związek. Za bardzo się różnią. Leitner wyłącznie kalkuluje i analizuje, a Mare jest bardziej impulsywna. Poza tym pewnie bałaby się Christiana, a on stwierdziłby, że jest jeszcze niedojrzała emocjonalnie. R.I.P it.
"Parabellum. Prędkość ucieczki" i "Czerwona królowa"

Runda XVII
W końcu związek, który shipuję! Gwendolyn jest beznadziejna, ale przy Dhirenie może nabrałaby odwagi i nauczyła się wielu rzeczy. Ship it!
"Klątwa tygrysa" i "Czerwień rubinu"

Runda XVIII
Aż strach pomyśleć, co Yennefer mogłaby zrobić Sylvainowi. I chociaż on jest inteligentny i sprytny, to ona by go zmiażdżyła. Yennefer ma za silną osobowość dla kogoś takiego jak Sylvain. R.I.P it.
"Wybrani" i "Wiedźmin"

Runda XIX
Chociaż Jace i Afrodyta różnią się jak ogień i woda, to jednak ich związek mógłby być udany. Pewnie należeliby do tych par, które się kłócą, a za 5 minut godzą. Ship it!
"Miasto kości" i "Dom nocy"

Runda XX
Zostały nam już dwie osoby, a są to Aleksander z "Jeźdźca miedzianego" i Helena z "Ogniem i mieczem". Jestem jak najbardziej na tak. Aleksander jest opiekuńczy, a jak kocha, to już całym sobą. Myślę, że Helena niczego więcej do szczęścia nie potrzebuje. Ship it!
"Jeździec miedziany" i "Ogniem i mieczem"



Do TAGu nominuję Isabel z Isabel czyta oraz Czytelnicze turbulencje, a także wszystkich chętnych do jego wykonania :)

6 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się para Ren + Gwendolyn <3 Pasują idealnie i ich uwielbiam! ^^
    Za nominację bardzo dziękuję, bo miałam wielką ochotę zrobić ten tag, a teraz mam do tego pretekst :D

    Zaobserwowałam Cię <3 Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki uroczy jest ten tag :D Chyb go wykonam, bo się przy nim nieźle uśmiałam! :D Na dobry początek dnia!:3

    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten tag :D
    A Jace i Afrodyta? haha :D Może by im się udało, ale tak jak piszesz, pewnie bez kłótni by się nie obyło :D

    http://secretsofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny jest ten TAG. Jakim cudem wcześniej na niego nie trafiłam?
    Dziękuję serdecznie za nominację! Postaram się zrobić go jak najszybciej, gdy tylko nadrobię zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać ten tag :D
    Wychodzą czasami tak absurdalne połączenia, że nigdy by mi one do głowy nie wpadły :D

    Pozdrawiam
    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujące pary :) też kiedyś robiłam ten tag jeśli masz chęć to zajrzyj :)
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń