niedziela, 19 lipca 2015

Summer Book Tag


Zostałam nominowana do Summer Book Tag przez Asię z bloga Z książką w ręce, za co bardzo dziękuję. Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy!


Lemoniada: Książka, która gorzko, żałośnie się zaczęła, ale potem stała się lepsza.
Zdecydowanie "Szklany tron" Sarah J. Mass. Na początku trudno się w nią "wgryźć", ale z czasem staje się coraz ciekawsza.

Złote słońce: Książka, która wywołała u Ciebie niezrównany uśmiech.
Zdecydowanie "Ja, diablica" i kolejne tomy tej trylogii. Powieści pani Miszczuk są przezabawne i nie sposób nie uśmiechnąć się (chociażby pod nosem) podczas ich czytania.

Egzotyczne kwiaty: Książka, której akcja rozgrywa się za granicą.
Takich książek są miliony. Ale może podam coś podróżniczego, np. "Aż po horyzont".  I uprzedzę Wasze pytania: Nie, ta książka mi się nie podobała. Nawet nie byłam w stanie jej do końca przeczytać.

Cień drzewa: Książka, w której tajemniczy lub mroczny bohater został przedstawiony jako pierwszy.
"Upiór w operze"!

Plażowy piasek: Książka, która była ciężka w czytaniu, a jej akcja ledwo rozwinięta.
Zdecydowanie "Gra o tron" i kolejne tomy "Pieśni Lodu i Ognia". Jest to bardzo ciężka lektura. Bez rozpisywania sobie, który bohater jest kim, nie da rady. Poza tym akcja się wlecze. Mówię Wam, lepiej oglądać serial. ;)

Zielona trawka: Bohater, który był pełen życia, sprawiał, że się uśmiechałaś
Oczywiście, że Beleth i Azazel z już wcześniej wspomnianej przeze mnie książki pt. "Ja, diablica"!

Arbuz: Książka, która miała jakiś soczysty sekret.
Cóż innego, jak nie seria "Pretty Little Liars"? Tam sekretów jest pod dostatkiem.

Kapelusz na słońce: Książka osadzona w ogromnym wszechświecie.
Może powieść "Zodiak", która nie tak dawno ukazała się w księgarniach.

BBQ: Książka, w której bohater był opisany jako przystojniak.
Serio? W każdej książce jest jakiś przystojniak. Ale podam tutaj "Obsydian". Chodzi oczywiście o Daemona :)

Do Tagu nominuję wszystkich chętnych do jego wykonania :)

6 komentarzy:

  1. Też zrobiłam ten tag. Naprawdę niezła frajda ;)
    Muszę w końcu przeczytać "Obsydiana" ze względu na występujące w nim ciasteczko ;) Koniecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, że odpowiedziałaś na ten tag :) Widzę, że zgadzamy się z Grą o Tron.
    I zauważyłam, że chyba źle wpisałaś adres mojego bloga, ponieważ gdy patrzę jest napisane, że blog usunięty.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, to przez to, że zmieniłaś nazwę bloga, ale już wszystko poprawione :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy tag! :)

    http://reading-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pretty Little Liars" nie czytałam, oglądałam serial, gdzieś do środka drugiego sezonu. Zmęczył mnie, więc nie sięgnę po tę serię. Denerwowało mnie to, że tak naprawdę każdy mógł być A., w każdym odcinku ktoś inny ;/. W pewnym momencie oglądałam to tylko dla Caleba, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do gry o tron to widzę, że się zgadzamy :)

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń