niedziela, 2 sierpnia 2015

Podsumowanie lipca

Lipiec się skończył, więc wypadałoby zrobić jego czytelnicze podsumowanie. Zapraszam :)
Pytaliście, ile książek jestem w stanie przeczytać w ciągu miesiąca. Odpowiedziałam, że to zależy od tego, ile czasu mogę poświęcić na czytanie. W roku szkolnym czytam jakieś 5 lub 6 książek. Za to w wakacje... O wiele więcej. A więc: w lipcu przeczytałam (aż) 18 książek. Jestem z tego bardzo zadowolona. Niestety, jeśli czytaliście recenzje, to zauważyliście pewnie, że niektóre były wręcz beznadziejne. Jednak na szczęście pod koniec lipca wyszłam na prostą i lektury były coraz bardziej satysfakcjonujące. 

Przeczytałam:
Obca- Diana Gabbaldon (recenzja)
Wróć, jeśli pamiętasz- Gayle Forman (recenzja)
Wizje- Daniela Sacerdotti (recenzja)
Wyścig z czasem- Justin Go (recenzja)
Bogini nocy. W zimnym ogniu- Lynne Ewig (recenzja)
Historia prawdziwa kapitana Haka- Pierdomenico Baccalario (recenzja)
Boy 7- Mirjam Mous (recenzja)
Tak blisko- Tammara Webber (recenzja)
Dziewczyna komendanta- Pam Jenoff (recenzja)
Krzyk Icemarku- Stuart Hill (recenzja)
Przypadki Callie i Kaydena- Jessica Sorensen (recenzja)
Król, królowa i królewska faworyta- Anne Gracie (recenzja)
9 żyć Chloe King. Uprowadzona- Liz Braswell 
Starter- Lissa Price (recenzja)
Lato koloru wiśni- Carina Bartsch (recenzja)
Dziewczyna ognia i cierni- Rae Carson 
Dziewczyny z Powstania- Anna Herbich (recenzja)
Talon- Julie Kagawa


W lipcu wzbogaciłam się o 9 książek. Na zdjęciu jest jedynie 8, ponieważ jedną już wymieniłam. 

\

Od góry:
Krzyk Icemarku- Stuart Hill
Lato koloru wiśni- Carina Bartsch
Hopeless- Colleen Hoover
Talon- Julie Kagawa
Serena- Ron Rash
Mroczny sekret- Libba Bray
Ja, anielica- Katarzyna Berenika Miszczuk
Ja, potępiona- Katarzyna Berenika Miszczuk
oraz Starter- Lissa Price- wymienione

A jak u Was wyglądał lipiec? :)

13 komentarzy:

  1. Przepiękny wynik! I tyle recenzji *.* Gratulacje! <3

    A u mnie konkurs :)
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Lato koloru wiśni' takie grube! :D świetnie :D przez Twoją recenzję tej książki już nie mogę się doczekać aż się za nie zabiorę! :D

    Pozdrawiam
    http://secretsofbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie lipiec cienko, ciepłe długie dni spędzamy na zabawie na placu zabaw więc czasu mało, ale jesienią z pewnością nadrobię zaległości :)
    http://ksiazkomiloscimoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale wynik! Również w lipcu przeczytałam "Starter",a "Obca" czeka na swoją kolej. Oby sierpień był dla Ciebie lepszy jeśli chodzi o jakość przeczytanych książek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Huh, z przytupem! Nawet nie będę próbował się porównywać, nie ma sensu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie przeczytanych siedem, w sumie osiem. Odkryłam "Hopeless" i kilka innych naprawdę ciekawych książek i autorów. Więc udanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Lato koloru wiśni" juz od dawna chcę przeczytać. Imponujący wynik osiągnęłaś. Gratulacje!

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oszałamiający wynik! ;) Jak Ty to robisz? ;)
    U mnie lipiec wyszedł słabiutko, ale poprawię się w bieżącym miesiącu! ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik :) Dodaję bloga do obserwowanych, zapraszam serdecznie do siebie: http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny miesiąc, oby kolejny również był tak samo owocny!:)

    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał, ale pięknie! Gratuluję ;)
    Ty w lipcu, a ja w sierpniu będę streszczać "Wróć, jeśli pamiętasz". Wakacyjne widzimisię. :D Piąteczka!

    Nowa recenzja! Zapraszam ;)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezły wynik ;) Tak to już jest, że książki czasem są ciekawe, a czasem szkoda słów. Życzę Ci samych dobrych lektur do przeczytania w wakacje, a sądząc po stosiku będzie się działo. Serdecznie polecam serię Miszczuk, na pewno będziesz się dobrze bawić.
    PS. Piękne sówki w nagłówku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oszałamiający wynik! Chyba przeczytam "Lato koloru wiśni" 😊
    http://i-think-this-book-is-funny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń