poniedziałek, 14 września 2015

Albo albo TAG


Ciągle nadrabiam nominacje :) Dzisiaj wykonam Albo albo TAG, do którego zostałam nominowana przez Clevleen z Bloga książkoholiczki. Zapraszam!

1. Wolisz czytać tylko trylogie czy powieści jednotomowe?
Myślę, że wolę trylogie. Wtedy mogę dłużej przebywać z bohaterami, których polubiłam.

2. Wolisz czytać tylko autorki, czy tylko autorów?
Jest mi to obojętne, kto napisał daną książkę.

3. Wolisz kupować tylko w Empiku, czy tylko na stronach internetowych?
Zazwyczaj kupuję w Empiku, bo jestem niecierpliwa i jak najszybciej chcę mieć upragnioną książkę w swoich rękach. 

4. Wolisz żeby wszystkie książki zekranizowano, czy żeby przekształcono je w serial?
Myślę, że filmy byłyby lepszym rozwiązaniem. Gdybyśmy chcieli obejrzeć seriale na podstawie wszystkich książek, to życia by nam nie starczyło.

5. Wolisz czytać 5 stron dziennie, czy 5 książek tygodniowo?
To chyba oczywiste, że 5 książek tygodniowo!

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem, czy autorem?
Chciałabym być i autorem, i recenzentem jednocześnie. Jednak gdybym miała wybrać tylko jedno, to chyba wybrałabym recenzenta.

7. Wolisz czytać 20 książek w kółko, czy sięgać po nowe pozycje?
Wolę sięgać po nowe książki. Czytane w kółko pozycje, po pewnym czasie by mi się znudziły.

8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Sprzedawcą książek (bo rabaty na książki).

9. Wolisz czytać tylko jeden ulubiony typ literatury czy wszystko poza nim?
Nie mam ulubionego typu literatury. Sięgam po wszystko, co mi wpadnie w ręce. Więc "wolę" czytać wszystko.

10. Wolisz czytać książki fizyczne czy e-booki?
Czytam i książki papierowe, i ebooki. Nie jestem przeciwna książkom elektronicznym. Ale wiadomo, książkę papierową można pomacać, podotykać, powąchać. Jednak z drugiej strony, czytnik jest bardziej praktyczny, jeśli ktoś na przykład podróżuje. Podsumowując czytam książki i w wersji papierowej, i elektronicznej.

Nominuję wszystkich chętnych do wykonania tego TAGu. :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie odpowiedziałaś na pytani. Też lubię 5 książek tygodniowo.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czytam e-booki i książki papierowe, ale mając wybór, raczej wybiorę "papier" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W części odpowiedzi się zgadzamy XD
    Też wolę trylogie, 5 książek tygodniowo, sięgać po nowe pozycje i być sprzedawcą książek ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ze w wielu.rzeczqch się zgadzamy. Tylko ja jestem zupełnie nie przekonana do ebooków.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ktoś jeszcze robi te tagi :D Podobne odpowiedzi do moich.
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś też nie mogłam się doczekać i kupowałam w Empiku, ale mój portfel zaczął ostatnio donośnie płakać i nauczyłam się cierpliwie czekać na przeceny :) Myślimy jednak w większości przypadków podobnie.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wszystkie pytania odpowiedziałabym podobnie, no prawie na wszystkie... za wyjątkiem kupowania w empiku, ja bardzo rzadko tam kupuję :)
    Pozdrawiam Justyna z książkomiłościmoja.blogspot

    OdpowiedzUsuń