wtorek, 1 września 2015

Podsumowanie sierpnia i sprawy organizacyjne

A więc, jestem! Serdecznie witam Was wszystkich po mojej długiej nieobecności. Bardzo się za Wami stęskniłam! Ale wiadomo, były wakacje, więc ten czas też trzeba było wykorzystać na odpoczynek. Ale mimo wszystko, udało mi się przeczytać kilka książek podczas wyjazdu. Jakich? Zaraz się dowiecie. Najpierw jednak chciałabym pochwalić się moimi sierpniowymi zdobyczami ♥


Od góry:
Czas żniw- teraz czytam
Hrabina. Tragiczna historia Elżbiety Batory- przeczytana
Szklany tron- przeczytana
Dracula- czeka w kolejce na przeczytanie i trochę potrwa, zanim się zabiorę za powieść Stokera, ponieważ jest to wydanie w języku niemieckim, a najpierw chciałabym zapoznać się z tą książką w języku polskim
Alles Licht das wir nicht sehen- książka znana w Polsce również jako Światło, którego nie widać. 


W sierpniu przeczytałam 6 książek. Wiem, w porównaniu z lipcem bardzo skromnie, ale i tak jestem z tego wyniku zadowolona. Oto moje umilacze czasu:
Wieczna księżniczka- Philippa Gregory
Upiór w operze- Gaston Leroux- postanowiłam odświeżyć sobie mojego ukochanego Upiora, ponieważ miałam to szczęście zobaczyć ten przecudowny musical na żywo w Hamburgu ♥
Parabellum. Horyzont zdarzeń- Remigiusz Mróz
Kiedy byłeś mój- Rebecca Serle
Hrabina. Tragiczna historia Elżbiety Batory- Rebecca Johns
Plan- Patrycja Gryciuk

Recenzje tych książek pojawią się na blogu już niedługo.

Osobom, które nominowały mnie do przeróżnych TAGów i LBA bardzo dziękuję. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na wszystkie nominacje :)

Z racji tego, że dzisiaj rozpoczął się rok szkolny, muszę zasmucić Was wiadomością, że teraz nie będę już tak często wstawiać recenzji, bo najzwyczajniej w świecie nie będę miała aż tyle czasu czytać książek. Mam nadzieję, że to zrozumiecie :)

A tych, którzy jeszcze nie zgłosili się do konkursu bardzo do tego zachęcam. Przy okazji chciałam też podziękować osobom, które już się do niego zgłosiły!

A jak wyglądał sierpień u Was? 

PS Wstawiam utwór tytułowy z musicalu "Upiór w operze" z racji, że mam teraz fazę na Upiora i jestem ciągle w "Upiornym" nastroju ;)


7 komentarzy:

  1. "Czas żniw" chętnie bym przeczytała, będę więc wypatrywać recenzji z niecierpliwością!
    Mi sierpień minął rowerowo-nadmorsko i ogólnie jakoś niepostrzeżenie. Nie zauważyłam nawet, kiedy przeszedł obok, tak szybko płyneły jego dni dla mnie.
    Pozdrawiam, Książniczka z Po drugiej stronie książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, nie znam żadnej z książek, które przeczytałaś XD
    Ale mam nadzieję, że Ci się bardzo podobały i jesteś usatysfakcjonowana z sierpnia ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Czas żniw" mam w planach, ale od razu muszę mieć kontynuację :)
    Ale te wakacje szybko minęły... A nie dawno wracałam z zakończenia roku ;D
    Świetnie ci poszedł sierpień. Gratulacje.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  4. "Czas Żniw" i "Szklany tron" chętnie bym podkradła *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach Czas Żniw.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też udało mi się przeczytać 6 książek i uważam, że jest to dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko wyjdzie "Światło. którego nie widać" na pewno przeczytam. I w końcu muszę sięgnąć po "Szklany tron", bo coraz bardziej mam wrażenie, że tylko ja nie przeczytałam tej książki ;)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń