środa, 23 września 2015

The Name Book TAG


Witam! Jakiś czas temu zostałam nominowana do The Name Book TAG przez Izę z bloga Isabel Czyta, za co jej bardzo dziękuję :)
Przejdźmy więc do dzieła! Mam na imię Magda. Tak, Magda, nie Magdalena. To dwa różne imiona :)

M jak "Miasto kości" Cassandry Clare. Uwielbiam tę powieść! Nie mogę się doczekać, aż sięgnę po kolejne części. Jednak najpierw muszę je zdobyć. Gdyby ktoś chciał przeczytać całą recenzję "Miasta kości" to zapraszam tutaj.
A jak... no właśnie z literką "A" mam problem, bo nie posiadam w przeczytanych ani jednej książki na "A". Może zamiast tego podam tytuł powieści, którą bardzo chciałabym przeczytać. A jest to "After. Płomień pod moją skórą". Myślę, że już niedługo się za tę pozycję zabiorę.
G jak "Gwiazd naszych wina". Jak na razie przeczytałam tylko tę powieść Johna Greena, ale bardzo mi się ona podobała i zachęciła do czytania książek tego autora.
D jak "Dziewczyny z Powstania", które to powinny być lekturą szkolną. Dlaczego? Jeśli ktoś chce się dowiedzieć, to odsyłam tutaj.
A jak kolejna książka, którą chcę przeczytać, czyli "Anna we krwi". Nie wiem o co do końca w niej chodzi, ale po prostu chcę się z nią zapoznać, więc czemu nie.

PS Przepraszam, że już tak długo nic nie wstawiałam, ale teraz zupełnie nie mam czasu dla siebie, o Bookstocku już nie mówiąc. Bardzo mnie to denerwuje, ale cóż mogę zrobić?

3 komentarze:

  1. Też bardzo chcę przeczytać Annę we krwi, ale martwi mnie to, że raczej w Polsce nie wydadzą jej kontynuacji, a nie lubię mieć niedokończonych serii ;/

    Pozdrawiam,papierowe-strony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego czytałam tylko Gwiazd naszych wina. Polecasz DA? Bi wiele osób mówi ze to przereklamowana książka.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. After mam w planach, natomiast czytałam Gwiazd Naszych Wina.
    Pozdrawiam.
    Między Stronami

    OdpowiedzUsuń