poniedziałek, 7 września 2015

Winnie the Pooh Book TAG


Dzisiaj wykonam TAG, do którego zostałam nominowana jeszcze w sierpniu przez Shadow&LAyken z bloga W otchłani książek, Zapraszam :)

1. KUBUŚ PUCHATEK - bohater, którego uwielbiasz
Uwielbiam Frolla z "Katedry Marii Panny w Paryżu". Portret psychologiczny tego człowieka jest świetnie zarysowany. I chociaż jest postacią negatywną, to i tak nie mogłam go nie polubić.

2. PROSIACZEK - bohater, który jest strachliwy
Nie mogę sobie takiego bohatera przypomnieć. A może najzwyczajniej w świecie takiego nie spotkałam.

3. TYGRYSEK - bohater, który lubi się wygłupiać
Cobalt z powieści "Talon" Julie Kagawy. Świetna postać! 

4. KŁAPOUCHY - bohater, który rzadko kiedy się uśmiecha
Chwieduszko z książek Remigiusza Mroza pod tytułem "Parabellum". Prawdziwy ponurak.

5. KRÓLIK - bohater, którego nie lubisz
Nienawidzę Lisy z "Akademii wampirów"... 

6. SOWA - bohater, który jest przemądrzały
Katarzyna Aragońska z "Wiecznej księżniczki". Zadufana w sobie, przemądrzała i wywyższająca się ponad innych.

7. KANGURZYCA - książkowa mama, która jest kochającą mamą
Nie pamiętam, jak ta pani miała na imię, ale chodzi mi o mamę Mii Hall z powieści "Zostań, jeśli kochasz".

8. MALEŃSTWO - bohater, który jest drobny
Wszystkie (albo prawie wszystkie) bohaterki powieści z gatunku paranormal romance i young adult. Ale podam tutaj Ally z trylogii "Ostatnia spowiedź".

9. KRZYŚ - bohater, na którego miejscu chciałbyś się znaleźć
Na miejscu Heleny Kurcewiczówny z "Ogniem i mieczem". Miałabym Bohuna tylko dla siebie!
Albo na miejscu Christine Daae z "Upiora w operze". Miałabym prywatnego Anioła Muzyki!
Albo Rose z "Akademii wampirów". Bo Dymitr!
Haha taka kochliwa jestem :D ♥


6 komentarzy:

  1. Fajny TAG.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag, jesze się z takim nie spotkałam ;)
    Pozdrawiam Justyna z  książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  3. Dymitr Dymitr Dymitr <3 Miłość mojego życia! :D <3
    Oj tak, Lissa była irytująca, ale można to wybaczyć, Akademii można wszystko wybaczyć :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny tag. Kubuś Puchatek to książka mojego dzieciństwa, więc pewnie wykonam kiedys ten tag.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jakim cudem ale nie czytałam żadnej z tych książek. Czemu królik to bohater nie lubiany? To moja ukochana postać z tej bajki.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooooooo, wpadłam tu po długim czasie, odkąd stworzyłam ten TAG, ale dobrze wiedzieć, że szerzy się w świecie xD
    Chciałabym przeczytać Katedrę Marii Panny w Paryżu, ogólnie od jakiegoś czasu mam ochotę na książki Hugo ;) To pewnie przez tę disneyowską bajkę (wiesz, Dzwonnik z Notre Dame) i jeszcze przez musical "Nędznicy" :D Z chęcią zapoznałabym się z oryginałami ;)

    OdpowiedzUsuń