sobota, 31 października 2015

Podsumowanie października


Witam serdecznie Was wszystkich! Dziś jest ostatni dzień października, a to oznacza, że czas podsumować ten miesiąc. Tak przy okazji chciałam przeprosić, że tak rzadko wstawiam recenzje, ale nie mam czasu na ich pisanie oraz czytanie książek, a to wszystko przez szkołę. Szkoło, dlaczego zabierasz mi tyle czasu? Aż się boję, co będzie w klasie maturalnej. A to już za rok... Tak czy inaczej, przepraszam i muszę przyznać, że w przyszłych miesiącach stan rzeczy raczej nie ulegnie zmianie. Niestety. 
Ale! Trzeba się cieszyć tym, co mamy, a ja cieszę się z mojego wyniku ilości przeczytanych przeze mnie w październiku książek. A było ich 6. Całkiem nieźle. Oto tytuły:
  1. Konrad Wallenrod- Adam Mickiewicz
  2. Wywiad z wampirem- Anne Rice (recenzja)
  3. Malfetto. Mroczne piętno- Marie Lu (recenzja pojawi się w tym tygodniu)
  4. Cień wiatru- Carlos Ruiz Zafón (recenzja już niedługo)
  5. Facecje- Patryk Bryliński, Maciej Kaczyński (a wszystko przez to, że uwielbiam humanistyczne sucharki, których w tej książce pod dostatkiem)
  6. Oddam ci słońce- Jandy Nelson (skończyłam czytać przed chwilą, więc recenzja pojawi się niebawem)
Oprócz tego przeczytałam połowę Mistrza i Małgorzaty. Nie wiem kiedy zabiorę się za drugą część tej powieści, ale mam nadzieję, że już niedługo :)
Jeśli chodzi o zdobycze książkowe, to październik jest dla mnie najlepszym czasem na zdobywanie nowych pozycji. Dlaczego? Bo w październiku obchodzę urodziny, a moje urodziny bez nowych książek nie mają nawet racji bytu. Oto mój urodzinowy stosik:



I od góry:
  1. Czarna woda- Natasha Beaulieu
  2. Szkarłatny anioł- Natasha Beaulieu 
  3. Kwadrat zemsty- Pieter Aspe 
  4. Zabić arcyksięcia- Greg King, Sue Woolmans
  5. Powiedz wilkom, że jestem w domu- Carol Rifka Brunt
  6. Oddam ci słońce- Jandy Nelson
  7. Królowie przeklęcie- Maurice Druon
  8. Listy niezapomniane- Shaun Usher
  9. Buntownik- Julie Kagawa (powieść tę otrzymałam z wymiany i nie ma jej niestety na zdjęciu)
Zupełnie nie wiem, o czym są te trzy pierwsze książki, ale mam nadzieję, że zostanę pozytywnie zaskoczona. Przy okazji dziękuję za nie Berko i Morsowi :) Pozostałe pozycje (oprócz Królów przeklętych) dostałam od mojej siostry Kasi, której bardzo dziękuję. I dziękuję też mojej drugiej siostrze, Ani, która co prawda nie podarowała mi książek, ale mam od niej inne fajne rzeczy. Tak wiem, że to czytacie, Przyjaciółki i jeszcze raz Wam dziękuję! ♥

A jak wyglądał październik u Was? 

Przy okazji chciałabym podzielić się z Wami moim teatralnym odkryciem października, którym jest musical Mozart. Utwory z niego chodzą mi ciągle po głowie, tak bardzo wpadają w ucho. Zachęcam do wysłuchania!

7 komentarzy:

  1. Sześć książek to naprawdę świetny wynik - gratuluję i zazdroszczę cudownych książek w stosiku. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O kochana jaki cudowny stosik przeczytanych książek :D udany miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie październik to też jeden z najlepszych miesięcy na zdobywanie książek, ale głównie dzięki niesamowitym nowościom. Ja na swoje urodziny muszę niestety czekać do marca :/
    Jeśli jakoś cię to pocieszy, ja jestem w klasie maturalnej, a udało mi się dość dużo przeczytać, opublikować i zobaczyć, więc przy odpowiednim dysponowaniu czasem tobie też się to uda :)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wynik. :) Gratuluję. :)
    Zazdroszczę "Listów niezapomnianych", marzę o tej książce i chyba w przyszłym miesiącu w końcu sobie ją sprawę
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baardzo świetny (wow, czy można tak powiedzieć w ogóle :D) wynik, ja przeczytałam 9 pozycji i jestem z siebie dumna. Czekam na Twoją recenzję "Buntownika", bo jestem bardzo ciekawa, po której stronie staniesz - tych, którzy to wychwalają czy wręcz przeciwnie. A o "Listach niezapomnianych" słyszałam tak dużo, że chyba sobie ją sprawię ^^
    Zapeaszam na pattbooks.blogspot.com!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki super! Tylko czytać :D
    Ja może przeczytam "Oddam ci słońce" :)
    Pozdrawiam ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję takiego dobrego wyniku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń