czwartek, 1 października 2015

Podsumowanie września

Hej! Dziś jest pierwszy dzień października, a to oznacza, że pora już podsumować czytelniczy wrzesień. Przeczytałam 6 książek. Jestem z tego wyniku nawet zadowolona, wziąwszy pod uwagę ilość czasu, który mogę teraz, w roku szkolnym, przeznaczyć na czytanie. Powieściami, z którym się zapoznałam były:

1. Czas żniw- Samntha Shannon (recenzja)
2. Bajki, które zdarzyły się naprawdę- Anna Moczulska (recenzja)
3. Fangirl- Rainbow Rowell (recenzja już niedługo)
4. 19 razy Katherine- John Green (recenzja)
5. Cud chłopak- J.R. Palacio (recenzja już niedługo)
6. Sisi. Cesarzowa mimo woli (recenzja już niedługo)

We wrześniu przywędrowało do mnie 5 nowych książek. Jak widzicie, mam 2 egzemplarze "Uwięzionej w bursztynie", czyli drugiego tomu "Obcej" autorstwa Diany Gabbaldon. Tak przy okazji: chętnie wymienię jeden z tych egzemplarzy. Jest nowy, jeszcze zafoliowany, także jeśli kogoś interesuje ta wymiana, niech pisze :)


Od góry:
1. Mansfield Park- czeka na przeczytanie, kupiona na Biedronkowej promocji
2. Cud chłopak- R.J. Palacio- przeczytana i zrecenzowana
3. Bajki, które zdarzyły się naprawdę- również przeczytana i zrecenzowana
4. Uwięziona w bursztynie x2- jak już wspominałam, jeden z egzemplarzy chętnie wymienię

Jeśli chodzi o muzyczną stronę września, to ten miesiąc upłynął zdecydowanie na słuchaniu utworów z musicalu "Upiór w operze", Tutaj francuska wersja piosenki tytułowej. Zachęcam do wysłuchania. 

A jak wyglądał wrzesień u Was? :)

11 komentarzy:

  1. Uwięziona w bursztynie jest świetna. Przede mną 3 tom tego cyklu, który będę musiała upolować w bibliotece. Gratuluję wyniku. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas żniw i Fangirl mam w planach. 19 razy Katherine już mam za sobą. Mansfield Park czeka już na mojej półce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję "Sisi...". Intryguje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze w końcu przeczytać fangirl

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przeczytanych przez Ciebie książek, czytałam tylko "Czas Żniw". Zastanawiałam się, czy nie rozpocząć przygody z Dianą Gabbaldon, ale jednak gabaryty poszczególnych tomów "Obcej" zbytnio mnie przerażają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Fangirl" przeczytam na pewno, to wiem sama z siebie. Czekam niecierpliwie na recenzję "Cud chłopaka", bo ta książka już kiedyś mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niv nie czytałam z twojego stosiku. U mnie wrzesień lepszy niż całe wakacje, długie wieczory i więcej czasu. Tobie życzę równie zaczytanego października i Pozdrawiam Justyna z  książkomiłościmoja.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe książki w tym miesiącu przeczytałaś, jestem szczególnie ciekawa "Fangirl" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam "Czas żniw", chyba wszędzie ją już zachwalam ;) "Fangirl" ładnie sobie czeka na półce na swoją kolej, ale chyba za niedługo już po nią sięgnę, bo słyszałam o niej tyle dobrych rzeczy, że aż trudno się powstrzymać! Zazdroszczę ci książki o Sisi, bo to niezwykle intrygująca kobieta. Chętnie wymieniłabym się z tobą, ale nie mam jeszcze "Obcej" u siebie, więc byłoby to trochę bez sensu :/

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszę Cię, że książkę o Sisi czytałam w wersji elektronicznej, więc nie masz czego żałować ;)
      Ale sięgaj czym prędzej po "Obcą"! :)

      Usuń