sobota, 28 listopada 2015

K.L.U.C.Z.TAG


Dzisiaj zapraszam Was na K.L.U.C.Z. TAG, do którego nominowała mnie Clevleen z Bloga Książkoholiczki, za co serdecznie dziękuję. Wyczuwam sporo śmiechu :D

Zasady:
Wypisz po 10 imion żeńskich i męskich postaci książkowych (lub jeśli wolisz - filmowych). Wylosuj po 5 karteczek z każdej kategorii. W takiej kolejności, w jakiej je wylosowałeś, zapisz je w planszy K.L.U.C.Z. - na górze postaci damskie, na dole męskie. Pomyśl szybko 3 liczby i wpisz je obok każdej rubryki. Wiesz jak grać w K.L.U.C.Z.? Przejdź dalej. Jeśli nie, czytaj. Więc z każdego rzędu wyliczasz za pomocą wybranej liczby jedną opcję i zapisz ją na dole kartki (np. Ania K. Marcin). Wykorzystane osoby oraz literki K.L.U.C.Z. wykreśl i dalej licz bez nich, aż wykorzystasz wszystkie postaci i literki.

Zapuście sobie jaką fajną piosenkę, na przykład Lay all your love on me zespołu ABBA i zobaczcie, jak wyszedł mi ten TAG :)



Moje postaci żeńskie:

  1. Niki- Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie
  2. America- Rywalki
  3. Tatiana- Jeździec miedziany
  4. Aria- Pretty Little Liars
  5. Caelena- Szklany tron
  6. Mara Dyer
  7. Wiktoria- Ja, diablica
  8. Rose- Akademia wampirów
  9. Christine- Upiór w operze
  10. Clary- Miasto kości
Moje postaci męskie:
  1. Thomas- Ostatnia spowiedź
  2. Daemon- Obsydian
  3. Daniel Daniels- Kochając pana Danielsa
  4. Dymitr- Akademia wampirów
  5. Naczelnik- Czas żniw
  6. Elyas- Lato koloru wiśni
  7. Jamie- Obca
  8. Siergiej- Plan
  9. Beleth- Ja, diablica
  10. Draco Malfoy- Harry Potter
Czas na losowanie!



A teraz zobaczmy, co z tego wynikło!

Rose zdradza Naczelnika
Słucham? Że jak? Nie, nie, nie! To nie może tak być! Naczelnik jest w pewnym sensie podobny do Dymitra, więc jak Rose mogłaby go zdradzić? Nie mogłaby! To wszystko kłamstwo!

Tatiana kocha Dymitra
A kto nie kocha Dymitra? Moim zdaniem fajne połączenie. Oboje pochodzą z Rosji i w pewien sposób do siebie pasują. W sumie teraz zaczęłam ich shipować.

Mara Dyer uwielbia Draco Malfoya
I na uwielbianiu niech Mara poprzestanie, ponieważ Draco zapewne uważałby Marę za dziwaczkę i trzymałby się od niej z daleka. 

Wiktoria lubi Jamiego
To byłaby tak urocza przyjaźń! Z jednej strony świetnie by się ze sobą dogadywali, ale z drugiej nie tworzyliby udanego związku. Tak więc przyjaźń to najlepsze rozwiązanie!

Clary całuje Daemona
Clary, mając nawet Jace'a u swojego boku, nie mogłaby się oprzeć Daemonowi. Uważam jednak, że na dłuższą metę ich związek by nie przetrwał. On denerwowałby ją, a ona by go irytowała. Tak więc, niech poprzestaną na pocałunkach.

I jak podobała Wam się moja wersja TAGu K.L.U.C.Z.? :)

7 komentarzy:

  1. O mamusiu! Grałam w to kiedyś ciągle! Super tag <3 Pozdrawiam :*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy TAG. Pamiętam, że w 1 czy 2 klasie robiłam KLUCZ z koleżankami ;)
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący TAG. Gratuluję nominacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Suepr, że odpowiedziałaś :D
    Ciekawie ci to wyszło.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Większości postaci nie znam, niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, bardzo fajne zestawienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mój Boże, bawiłyśmy się w to z dziewczynami na przełomie podstawówki/gimnazjum, oczywiście wstawiając imiona swoje i swoich kolegów z klasy. Prawie o tym zapomniałam! :D

    OdpowiedzUsuń