piątek, 13 listopada 2015

Liebster Blog Award #12



Już po raz dwunasty zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Tym razem zrobiła to Kara Razik z bloga Miłość wiele znaczeń ma, za co serdecznie dziękuję!

1. Co podoba ci się w moim blogu?
Przyjazne nastawienie :)

2. Czym interesujesz się po za czytaniem?
Interesuję się musicalami. Musicale życiem ♥

3. Ile masz lat?
17

4. Co sprawia, że na twojej twarzy pojawia się uśmiech?
Czekolada. Nowe książki. Rodzina i przyjaciele. 

5. Co jest dla ciebie w życiu najważniejsze?
Konkretny cel, do którego dążymy. 

6. Masz jakieś swoje ulubione zespoły muzyczne?
Raczej nie słucham zespołów muzycznych, więc nie mam ulubionego.

7. Lubisz oglądać seriale, jak tak to jakie?
Lubię seriale, ale mój problem z nimi polega na tym, że kiedy zaczynam oglądać jakiś serial, to mam dużo rzeczy do zrobienia, a potem o nim zapominam i ciężko jest mi się znowu wgryźć w fabułę. jedyny serial jaki obejrzałam w całości to "Czas honoru".

8. Jesteś osobą bujająca w obłokach, czy twardo stąpającą po ziemi?
Bujam w obłokach. Zdecydowanie.

9. Czy jest jakiś fikcyjny bohater, który skradł twoje serce?
Żeby tylko jeden! Wielu ich było. Ale moja pierwsza i niezapomniana książkowa miłość to Bohun z "Ogniem i mieczem", potem był tytułowy Upiór z "Upiora w operze", dalej Beleth z "Ja, diablica", następnie Dymitr z "Akademii wampirów" i Georg ze "Szmaragdowej tablicy" i pan Daniels z "Kochając pana Danielsa", teraz zaczytuję się (EDIT: właśnie skończyłam) w "Zimie koloru turkusu", więc oczywiste jest, że uwielbiam Elyasa (bo jak można nie uwielbiać Elyasa?). Pamiętam, że był jeszcze Orion ze "Spętanych przez Bogów" i Daemon z "Obsydianu". 

10. Czy jest coś czego żałujesz?
Nie. Chociaż tak. Żałuję, że nie mam talentu wokalnego. Gdybym go miała, widzielibyście mnie na Broadwayu. ;_;

11. Opiszesz siebie w kilku zdaniach?
Kocham książki, musicale i spanie. Łatwo się denerwuję i jestem bardzo niecierpliwa. Mimo to jestem dosyć lubiana. Lubię się śmiać. Jestem też typowym humanistą- nie ogarniam matematyki (a maturka czeka!). 


Do LBA nominuję:

Moje pytania:
  1. Od jakiego czasu prowadzisz bloga?
  2. Czy czasem masz ochotę skończyć z blogowaniem?
  3. Jaki jest Twój ulubiony autor i gatunek literacki?
  4. Masz jakieś dziwne nawyki (nie tylko związane z czytaniem)?
  5. Czy ktoś z Twojej rodziny również czyta książki?
  6. Co najbardziej, oprócz czytania, lubisz robić?
  7. Dokąd chciałabyś pojechać?
  8. Jaki przedmiot szkolny był/jest zmorą Twojego procesu edukacji?
  9. Jaki był najśmieszniejszy moment w Twoim życiu?
  10. Ile książek czeka u Ciebie w kolejce na przeczytanie?
  11. Czy chciałabyś zostać pisarzem?


19 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację. Postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania jak najszybciej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja w przeciwieństwie do ciebie jestem typowym ścisłowcem. Kompletnie nie lubię polskiego (oprócz czytania książek)

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, Jakbyś miała polski z moją "ukochaną" polonistką też byś tak mówiła.

      Usuń
  3. Wydajesz się mega pozytywną osobą, prawda? :)

    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację! :) A z Broadway'em na pewno będziesz miała styczność... Może nie zaśpiewasz, a lepiej - napiszesz musical? :D Jakikolwiek bedziesz w niego miała wkład, zawiadom mnie, jak już będzie tam wystawiany! :D
    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, nawet nie wiesz, jak bardzo mnie podbudowałaś. Haha :D Dziękuję! ♥

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za nominacje, a na pytania odpowiem jak najszybciej :D
    Pozdrawiam ~ Bacha
    http://dostatniejstrony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo kochliwą czytelniczką. :) W Daemonie z "Obsydianu" ja też się zakochałam. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję serdecznie za nominację :D Gdyby tylko czasu było troszkę więcej może zatopiłabym się w świat seriali, ale niestety u mnie problem przedstawia się podobnie, dlatego wolę oglądać filmy ;) "Czas honoru" czytałam, natomiast jedyny serial, przez który z chęcią przebrnęłam do końca to "Sherlock". Gorąco polecam (tylko dziesięć odcinków ;))!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi. Bardzo dziękuję za nominację. :) Na pewno ją wykonam!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przestałam oglądać "Czas honoru" jakoś w połowie, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie zaraz poczuję na sobie twoją pogardę, ale jedyny musical, jaki oglądałam, to High School Musical, ale to się liczy, prawda? xD
    Ach, Elyas<3 Jeszcze nie czytałam "Zimy koloru turkusu", dlatego strasznie ci zazdroszczę!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. High School Musical nie widziałam, więc nie oceniam :D

      Usuń
  11. Brak ulubionego zespołu? Koniecznie posłuchaj muzyki The 1975, The Neighbourhood i Twenty One Pilots! Są fantastyczni.:D
    Obserwuję♥
    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń