poniedziałek, 2 listopada 2015

Tagged Book Tag


Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z Tagged Book TAG, do którego zostałam nominowana przez Julię z bloga Moje Buki, za co jej serdecznie dziękuję :)

Albo Albo Book TAG, czyli książka, co do której nie możesz się zdecydować, czy Ci się podobała, czy nie.
Taką książką jest "Starter" Lissy Price. Po zakończeniu lektury nie byłam zachwycona, ale zawiedziona też nie. Ta powieść jest OK. Taka pośrodku. Ani beznadziejna, ani wspaniała.

Coffee Book TAG, czyli książka dla koneserów.
Myślę, że idealnie sprawdzi się tutaj "Szmaragdowa tablica". Jest to książka, przy której czytelnik delektuje się każdą czytaną stroną i w ogóle nie chce kończyć lektury, ale z drugiej strony chce poznać zakończenie. 

My Little Pony Book TAG, czyli książka dla dzieci, z którą zapoznałeś się dopiero niedawno.
Nie mam takiej książki. 

Social Media Book TAG, czyli bardzo znana książka, na punkcie której wiele osób ma bzika.
Aktualnie jest to "Oddam ci słońce". Wszyscy, po prostu wszyscy o tej powieści mówią. I ja również powiem już niedługo :)

Disney Book TAG, czyli książka, do której wszyscy oprócz Ciebie mają jakiś sentyment.
"Mały książę". Dlaczego wszyscy zachwycają się tą powiastką filozoficzną? OK, jest tam parę ciekawych i trafnych sentencji, jak "Patrz sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu", no ale bez przesady. Arcydziełem to nie jest. Czuję, że posypią się hejty.

Polscy Booktuberzy Book TAG, czyli książka/seria, która ma dużo bohaterów.
Mogłabym tu podać jakąkolwiek serię, ale myślę, że z największą ilością bohaterów spotkałam się podczas lektury "Gry o tron". Do dzisiaj ogarniam tylko główne postacie takie jak Daenerys, czy Eddard Stark.

Book TMI Book TAG, czyli książka, która jest długa, a mimo to przeczytałeś ją w mgnieniu oka.
"Lato koloru wiśni". Ponad 500 stron w jeden dzień!

Zombie Apocalypse Book TAG, czyli książka, która teoretycznie powinna być przerażająca, ale Ciebie nie przestraszyła.
Nie czytam horrorów.

7 deadly sins Book TAG, czyli bohater, który ma coś na sumieniu (bez spoilerów!).
Takich znalazłoby się wielu, ale zaproponuję tutaj tytułową bohaterkę powieści "Hrabina. Tragiczna historia
Elżbiety Batory". Przerażająca kobieta. Co gorsze, żyła naprawdę. 

Big book Book TAG, czyli bohater, który zmaga się z otyłością.
Na myśl przychodzi mi jedynie Bridget Jones, której szczerze nienawidzę. 

Tagged Book TAG, czyli nominuj kilka osób.
Nominuję:
Books World
Isabel Czyta
Shadow&Layken
Clevleen
Judyta Z
Geek Girl
Oraz wszystkich tych, którzy chcieliby ten TAG wykonać :)

6 komentarzy:

  1. Aż jestem ciekawa Twojej opinie o "oddam ci słońce", będę czekać aby przekonać się jakie wrażenie zrobiła na Tobie ;)
    Po drugie znam kilka osób które nie lubią Małego księcia, nie mój interes każdy lubi co chce. Brak mi słów na hejty w necie... niby wolność słowa ale spróbuj mieć inne zdanie :D no ale cóż nic nie zrobisz ;)
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten tag :)
    Lubię "Małego księcia", szczególnie za wątek żmii, który był według mnie genialny. Ale doceniłam go dopiero gdy przeczytałam go drugi raz, zresztą nie jest to żadna moja ulubiona książka.
    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny tag! Dzięki bardzo za nominację!! :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ciekawy tag! Jeszcze go nie widziałam! Mały Książę kompletnie mi się nie podobał. Ugh....

    Pozdrawiam serdecznie!
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten Tag, ale baedzo mi się podoba. Cieszą mnie pochlebne opinie o "Lecie koloru wiśni", bo niedawno go sobie sprawiłam!

    OdpowiedzUsuń