sobota, 5 grudnia 2015

Podsumowanie listopada + grudniowy TBR

Witam Was serdecznie! Mam nadzieję, że nie obraziliście się na mnie za to, że tak rzadko wstawiałam recenzje na bloga. Musicie mi to jednak wybaczyć, ponieważ mój komputer okazał się zainfekowany wirusami, co bardzo utrudnia mi napisanie czegokolwiek. Ciągle wyskakują mi jakieś programy, instalatory, okienka itd. Nawet podczas pisania tego wpisu mi przeszkadzają (moja cierpliwość się zaraz skończy). Ale do czego dążę? A do tego, że dopóki ktoś nie pomoże mi z ogarnięciem komputera, dopóty na blogu się nic nie pojawi. Albo bardzo rzadko. Niestety. Mam nadzieję, że to zrozumiecie. 
Jednak przejdźmy do rzeczy przyjemniejszych, a mianowicie do podsumowania listopada! W tym miesiącu "wzbogaciłam się" o 3 książki. 



Są to:

  1. Jeździec miedziany- Paullina Simonos (przepiękne nowe wydanie w twardej oprawie z normalnymi kartkami)
  2. Zaginione wojowniczki- Anne Forther (z tego co widziałam, na LC nie ma jeszcze żadnej recenzji, a nawet oceny tej książki, czy będę pierwsza? :D)
  3. Angelologia- Danielle Trussoni (książka z wymiany, nawet nie wiem o czym jest, ale dam się zaskoczyć)
Skromnie, ale już i tak jestem obładowana książkami, więc może to i lepiej. Serio, nie mam już gdzie gromadzić moich cegieł. ;_;

A co do przeczytanych książek, oto i one:
  1. Listy niezapomniane- Shaun Usher
  2. Zima koloru turkusu- Carina Bartsch
  3. Mistrz i Małgorzata- Michaił Bułhakov
  4. Klejnot- Amy Ewing
  5. Czy wspominałam, że cię kocham- Estelle Maskame
Myślę, że przy natłoku nauki jaki teraz mam, 5 przeczytanych książek to bardzo dobry wynik. Niestety, zrecenzowałam na razie tylko jedną z nich, ale przyczynę tego już znacie. Kiedy ogarnę komputer, napiszę pozostałe, a przynajmniej się postaram :)

A jak wyglądał u Was czytelniczy listopad? 

9 komentarzy:

  1. Mnie "Angelologia" kojarzy się z nauką o aniołach XD
    Ciekawi mnie, o czym będzie ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie listopad bardzo, bardzo marnie. Studia zupełnie nie pozwalają na chwilę z książką.

    Jak wrażenia po "Mistrzu i Małgorzacie"? Uwielbiam tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również przeczytałam 5 książek. Nie uważam tego za mój sukces, ale to tylko moja wina bo oglądałam za dużo seriali a za mało czytałam.
    Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w grudniu i dobrego końcowego wyniku. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie, ciekawie :) Ja w listopadzie wzbogaciłam się o 2 lub 3 książki. Pozdrawiam
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pozycje ;) Powodzenia na grudzień <3
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o żadnej z tych pozycji wiec czekam na recenzję. Mam nadzieje ze szybko ogarniesz komputer.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję Jeźdźca Miedzianego, a komputerem się nie przejmuj, nie tylko Twój nie daje rady. Czasami wydaje mi się, że pomógłby mu tylko respirator, bo po kolei wszystkie "funkcje życiowe" mu padają (mam podłączone osobno do laptopa: monitor, myszkę, klawiaturę, głośniki... i działa tylko podłączony do ładowarki). Także pociesz się przypadkiem pięcioletniego białego rzęcha asusa xD.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, Mistrz i Małgorzata!
    To chyba lektura, prawda?

    Dość długo nie było mnie w książkowej blogosferze, ale jestem i życzę wesołych świąt! Zapraszam też na mojego bloga i nową recenzję :)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    Buziaki,
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń