piątek, 8 stycznia 2016

Czytelnicze nawyki



Witam! Dzisiaj przychodzę do Was z postem o moich czytelniczych zwyczajach/nawykach. Zdecydowałam się napisać ten post z tego względu, że długo nic nie wstawiałam, a recenzja pojawi się dopiero za jakiś czas. Jak widzicie, czytam teraz "Jeźdźca miedzianego", który do najcieńszych bynajmniej nie należy. W sumie, to czytanie tej powieści zostało zakłócone przez "Lalkę" Bolesława Prusa. Także sami widzicie, że droga przede mną długa... Ale do rzeczy! Postanowiłam wspomóc się pytaniami z TAGu o czytelniczych nawykach. Zapraszam :)


1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Wieczorem, ale też nie za późno, bo najzwyczajniej w świecie zasnę przy czytaniu, nieważne jak bardzo książka byłaby ciekawa. Jestem śpiochem, cóż poradzę? :)


2. Gdzie czytasz?
W zimie na swoim łóżku, a latem tylko i wyłącznie w ogrodzie na leżaczku. Jak zatęskniłam teraz za latem! 



3. Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?
Na plecach. Jednak mój kręgosłup zaczyna się buntować i coraz częściej mnie boli ;_;


4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Czytam wszystkiego po trochu. Zresztą, zajrzyjcie do mojej biblioteczki: 






























5. Jaką książkę ostatnio kupiłeś?
Ostatnio kupiłam sobie trzy książki, bo były promocje w Empiku. I zaskoczę Was: jedna z tych książek (zresztą jak widać na zdjęciu) była przeceniona o... 70%. Empik szaleje! 


Oprócz tych dwóch pozycji dorwałam jeszcze "Ogień i wodę" Victorii Scott.


6. Co czytasz aktualnie?
"Lalkę". Jak cudownie być uczniem...



7. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Używam zakładek. Nigdy nie zaginam rogów. Mam wrażenie, że to książki boli...
A co do zakładek, które posiadam, to na zdjęciu poniżej trochę widać mojego smoka, który jest równocześnie moją ulubioną zakładką.



Ale! Wiecie o jakich zakładkach jeszcze marzę?



Są prześliczne, przecudowne, przepiękne i wszystko "prze-"! I są do tego, jak ja to mówię "milordzkie". Gdyby ktoś miał namiary na takowe, proszę koniecznie dać mi znać!


8. Co sądzisz o książkach do słuchania?
Nie słucham ich, ponieważ mam wrażenie, że tak naprawdę nie przeczytałam danej książki...


9. Co sądzisz o ebookach?

Bardzo lubię ebooki. Nawet posiadam czytnik. Uważam, że jest to bardzo praktyczne dla tych, którzy książki chcą mieć zawsze przy sobie. Nie muszą taszczyć ciężkich tomów. Wystarczy zapakować do torby jedno małe urządzenie i już!


Bardzo dziękuję za uwagę! A jakie Wy macie czytelnicze nawyki? 

14 komentarzy:

  1. Również nie zaginam rogów. Przecież to boli! Buziaki, Idalia :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie "Lalka" nie była taką złą lekturą - były gorsze ;)
    Twoja biblioteczka wygląda pięknie. Również czytam wszystkiego po trochu :)
    Też bardzo tęsknie za latem- wtedy najchętniej czytam w hamaku, hmmm.... rozmarzyłam się :D
    Świetne odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalka nie jest taka zła! Tylko trochę... obszerna :D Zarzucę ciekawostką - Prus wspomina słowo "lalka" w tej książce aż 69 razy! ;)
    Och, a biblioteczkę masz przecudowną ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna ciekawostka. Zaszpanuję na j.polskim :D
      Dziękuję! :)

      Usuń
  4. Również dorwałam ostatnio książkę na przecenie w empiku, ale było to tylko 30%... Cóż, zawsze coś!
    Pozdrawiam
    secretsofbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Zieleń szmaragdu" to coś, co lubię. Uwielbiam tę trylogię :) rzeczywiście, te zakładki są przeeeeeeeświetne!

    Pozdrawiam,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać latem na ławce z tyłu domu, nie przeszkadza mi wtedy młodszy brat ;D Też nigdy nie zaginam rogów, tylko zazwyczaj używam zakładek, a Twoja ze smokiem jest przecudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czytam najczęściej wieczorem, bo człowiek już ma wolne i się wycisza i można poczytać. Łóżko najlepsze miejsce do czytania <3 A latem kocyk, hamak,gondola.
    "Lalka" nawet fajna była, nie jest aż taką złą lektura, bywają gorsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie chciałabym już przeczytać "Lalkę" - czuję, że mi się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak nie jestem w stanie zdzierżyć- właśnie to stwierdziłam xD

      Usuń
  9. Sporo o sobie zdradziłaś w tym tagu. czekam niecierpliwie na recenzję Jeźdźca miedzianego, mam to samo wydanie i też wkrótce się za nie zabieram. Podoba mi się Twoja biblioteczka, jest bardzo różnorodna. A Lalkę czytaj, jest ciekawa i na moment zapomnij, że musisz :)

    OdpowiedzUsuń