niedziela, 31 stycznia 2016

Podsumowanie stycznia

Witam! Styczeń dobiega końca (jak ten czas szybko leci), więc czas na jego podsumowanie! Bardzo się cieszę, że udało mi się naskrobać kilka recenzji w tym miesiącu. Mam jednak nadzieję, że w lutym będzie ich jeszcze więcej. Zamierzam też tworzyć rankingi, a także co jakiś czas wstawiać posty na tematy okołoksiążkowe. Ufam, że znajdę czas i inspirację do ich pisania. Ale wracając do tematu, zajmijmy się podsumowaniem stycznia!
W tym miesiącu przeczytałam 11 książek. Jestem bardzo zadowolona z tego wyniku, bo miałam naprawdę mało czasu na czytanie, ale mimo wszystko udało mi się dobić do 11 przeczytanych pozycji. Były to:

  1. Dziewięć żyć Chloe King. Wybrana- Liz Braswell (nareszcie skończyłam trylogię o Chloe King! Recenzja całej trylogii)
  2. Jeździec miedziany- Paullina Simons (niedługo zabieram się za kolejne tomy! Recenzja)
  3. Musimy coś zmienić- Sandy Hall (najgorsza książka w styczniu i jedna z najgorszych w ogóle. Recenzja)
  4. Black Ice- Becca Fitzpatrick (w końcu przeczytałam i wiem, że nie przeczytam już nic, co wyszło spod pióra tej autorki. No, oprócz Finale, ale to tylko dlatego, żeby mieć serię Szeptem z głowy)
  5. Niezbędnik obserwatorów gwiazd- Matthew Quick (nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę po Wybacz mi, Leonardzie! Recenzja)
  6. Niezauważalna- Marcus Sedgwick (przeciętna książka, o której szybko zapomnę)
  7. Utrata- Rachel van Dyken (pozytywne zaskoczenie. Recenzja)
  8. Ogień i woda- Victoria Scott (tak jak w przypadku Utraty, zostałam pozytywnie zaskoczona)
  9. Światło, którego nie widać- Anthony Doerr (niestety, rozczarowanie)
  10. Białe jak śnieg- Salla Simukka (jeszcze jedna część i zakończę trylogię o Lumikki!)
  11. Doktor Jekyll i pan Hyde- Robert Louis Stevenson (klasyka, jednak bez fajerwerków, chociaż interesująca)
A Wy ile książek przeczytaliście?

Przejdźmy do książek, które nabyłam w styczniu. Oto one:


Jakość [*]

  1. Wybacz mi, Leonardzie- Matthew Quick
  2. Niezbędnik obserwatorów gwiazd- Matthew Quick
  3. Ogień i woda- Victoria Scott
  4. Musimy coś zmienić- Sand Hall
  5. Niezauważalna- Marcus Sedgwick
Skromnie, ale za to udało mi się przeczytać je wszystkie, oprócz Wybacz mi, Leonardzie. Postanowiłam, że będę w końcu czytać to, co zalega u mnie na półce i jak widać, staram się to postanowienie realizować :)

A czy Wy macie jakieś postanowienia związane z czytaniem? Koniecznie dajcie znać!

PS Przypominam, że do północy macie jeszcze czas na przyłączenie się do konkursu! 

12 komentarzy:

  1. Czytałam obie książki Matthew Quick'a. "Wybacz mi, Leonardzie" jest moim zdaniem o wiele lepsze. ;)

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie czytałam z Twojego stosiku, ale woda i ogień stoi już na półce i czeka na swoją kolej :)
    Pozdrawiam Justyna z książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  3. 11 książek, świetny wynik. :D Zazdroszczę ogromnie. :) W tym miesiącu też kupiłam "Niezauważalną", zobaczymy, czy mi się spodoba (choć nie wiem, kiedy przeczytam). A na półce mam też "Doktora Jekylla i Pana Hyde'a", chociaż po tej cieniutkiej książeczce nie spodziewam się zbyt wiele. Ale to klasyka, a ja lubię zapoznawać się z klasyką. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy tyle czytają, a ja mam cały czas wrażenie, że mimo uchodzenia za "oczytaną" za mało nad książkami siedzę... Dlatego u siebie podsumowań po prostu nie robię XD
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Leonard i Musimy coś zmienić czekają na mojej półce, ładny wynik! Życzę udanego lutego! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo miło wspominam "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", natomiast podobnie jak Ty uważam, że "Niezauważalna' to dość przeciętna pozycja.
    Zazdroszczę tylu przeczytanych książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik - gratuluję!
    Z Twojego stosiku przeczytałam tylko "Niezbędnik..." :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zaczytanego lutego ;D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wynik! Gratulacje! I zdobycze ciekawe, no, no, no ;) Buziaki, Idalia :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Gratuluję wyniku! Ja w styczniu przeczytałam 5 książek. Jestem zadowolona ze swojego wyniku. Muszę koniecznie nadrobić "Jeźdźca miedzianego" bo słyszałam same dobre opinie o tej książce.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam "Niezbędnik obserwatorów gwiazd"! "Ogień i woda" też bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, świetna książka.:)

    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No to miałaś całkiem udany miesiąc ci powiem. Przeczytałaś mnóstwo ciekawych książek. Ja właśnie kończę "Ogień i woda" zostało mi 100 stron i nawet przyjemna książka.
    Gratuluję kochana wyniku i oby tak dalej, oraz życzę udanego lutego. :*
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry wynik, gratuluję! Stevensena czytałam, ale z Twojej listy najchętniej namierzę pozycję "Jeździec miedziany", którą polecała mi też znajoma. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń