wtorek, 17 maja 2016

Serialowo na Bookstocku

Sporo osób pytało mnie, czy oglądam jakieś seriale. Odpowiedź brzmi: tak, oglądam i to sporo. Chociaż większość wolnego czasu poświęcam czytaniu książek, to czasem znajdzie się i chwilka na chociaż jeden odcinek. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam seriale, które już skończyłam oraz te, w trakcie których oglądania jestem. Zapraszam!

Co prawda, "Lucyfer" jeszcze się nie skończył, ale to właśnie z jego oglądaniem jestem najbardziej "na bieżąco". Niedawno był finał pierwszego sezonu, a teraz muszę czekać do lutego na drugi. Tak się nie robi ludziom, drodzy producenci! O czym jest ten serial? W skrócie: o Lucyferze, któremu znudziło się przesiadywanie w Piekle i który postanawia zrobić sobie urlop od karania grzeszników, schodząc na Ziemię. Szczerze mówiąc, myślałam, że ten serial będzie raczej o motywach religijnych itd. A tu dostałam diabła, który rozwiązuje zagadki kryminalne z piękną panią detektyw, Chloe. Tak przy okazji: bardzo ich shipuję. Ale wątki fantastyczne też są w tle. Chociaż największym atutem serialu jest na pewno postać Lucyfera i to, jak w jego postać wcielił się Tom Ellis. Zabawny, ironiczny i przebiegły- Lucyfer idealny. Ile razy ja się śmiałam przy oglądaniu! Polecam! :D


 "Czas honoru" to chyba jedyny polski serial, który da się oglądać. Jak ja tęsknię za bohaterami! Obejrzałam wszystkie sezony i naprawdę brakuje mi tego serialu. To przez niego zaczęłam się interesować II wojną światową. A poza tym te emocje podczas oglądania! Moim OTP z tego serialu pozostają Marysia i Otto. Byli razem tacy słodcy. Czasem zastanawiam się, czy nie zacząć oglądać "Czasu honoru" od początku. Chociaż myślę, że to już nie byłoby to samo, co za pierwszym razem. I naprawdę zazdroszczę tym, którzy dopiero zapoznają się z losami Michała, Janka, Bronka i Włodka. 



Nie jestem wielką fanką "Gry o tron", chociaż przyznaję, że jest to serial, który wciąga. Zatrzymałam się na początku drugiego sezonu i tak tkwię w tym punkcie od roku (!). Ciągle sobie obiecuję, że ruszę w końcu dalej, ale zawsze znajdę coś innego do oglądania i jakoś nie wychodzi mi śledzenie zmagań Starków z Lannisterami :D


W ogóle nie wiem, jak trafiłam na serial "W garniturach". Nie jest on jakoś bardzo znany, więc raczej żaden znajomy mi o nim nie powiedział. Ale tak czy siak, kiedy dowiedziałam się, że jest on o prawnikach z Manhattanu (to było w czasach, kiedy jeszcze myślałam, że bycie prawnikiem to moje przeznaczenie), wiedziałam, że muszę go obejrzeć. I podobnie jak w "Grze o tron", utknęłam gdzieś w którymś tam sezonie i ciągle nie mam tyle silnej woli by wrócić do Mike'a i Harvey'a (Harvey'a tak w ogóle ubóstwiam). Chociaż czasem łapię się na tym, że myślę: "Obejrzałabym tych cwaniaków w garniturach".  Może już niedługo wrócę do oglądania :)


"Rodzina Borgiów" to serial, który zaczęłam oglądać ze względu na Jeremy'ego Ironsa i jego nieziemski głos. Ale mniejsza o to. "The Borgias" to taka historyczna "Gra o tron". Obejrzałam dwa sezony i został mi jeszcze jeden do końca. A szkoda, bo serial ten jest świetny. Ciągłe spiski, intrygi i tajemnice. Jak najbardziej polecam!


 "Dynastia Tudorów" to serial, który aktualnie nadrabiam. Jestem w trakcie oglądania drugiego sezonu. Nie lubię postaci Henryka VIII (chociaż Jonathan robi co może, żeby widzowie polubili graną przez niego postać). Nie, serial ten oglądam dla Henry'ego Cavilla, który wciela się w postać Charlesa Brandona. Henry jest taki uroczy ^^ Oraz dla tych wszystkich żon króla Anglii. Aktualnie jest on z Anną Boleyn. Jestem ciakwa, jak zostały przedstawione tutaj jego pozostałe cztery żony. Ach, Henryk... 

A czy Wy oglądaliście któryś z tych seriali? A może polecacie mi jakieś? :)

10 komentarzy:

  1. Oglądam Grę o Tron oraz Suits i bardzo polecam. :
    Dwiestronyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie polecam kontynuowania GoTu. Im dalej, tym gorzej, zwłaszcza, jeśli znasz książki.. Do 3 sezonu było w miarę, później wszystko się stoczyło. "Hannibala" sprawdź sobie :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Hannibal" jakoś do mnie nie przemawia. A książek z Martina nie znam, oprócz pierwszej części, więc może nie będzie tak źle? :)

      Usuń
  3. Czas honoru jeden z lepszych seriali <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam żadnego z tych seriali, ale serdecznie polecam The 100 i Teen Wolf'a <33
    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The 100 mam w planach, ale o tym w następnym "Serialowo" :D

      Usuń
  5. Wpadłam w nerwowe załamanie jak dowiedziałam się ile muszę czekać na Lucyfera! Tak strasznie kocham ten serial, to miłość mojego życia i cieszę się, że znalazłam kogoś kto również to ogląda. Co do innych muszę się z nimi zapoznać. The Borgias wydaje się ciekawe, tym bardziej, że lubię aktora, który gra bodajże główną rolę. Buziaki!
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że ten luty to niepotwierdzone info :D
      A sam Lucyfer jest wspaniały *,*

      Usuń
  6. Aaaaaaa kocham Lucifera! *___* I The Borgias - bardzo ubolewam, że skończyli na drugim sezonie :(

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń