czwartek, 23 czerwca 2016

Drużyna piłkarska Book TAG


Witam Was bardzo serdecznie! Euro 2016 trwa w najlepsze, Polska wyszła z grupy, a nasz naród nie mówi o niczym innym. Jest to chyba najlepszy czas na wykonanie TAGU, który właśnie podpatrzyłam u wspaniałej Judyty z bloga House of Readers. Pozdrawiam Cię serdecznie, moja droga! :)  I mam nadzieję, że się nie obrazisz, że wykonałam ten TAG bez Twojej nominacji :D

Jakąś wielką fanką piłki nożnej i siedzenia przed telewizorem nie jestem, ale kiedy gra nasza reprezentacja, to myślę, że warto poświęcić te 1,5 godziny na oglądanie meczu. Chociaż też chętnie oglądam mecze reprezentacji Niemiec. Ale to robię tylko ze względu na Mario Gómeza. Dobra, tutaj skończę, bo się rozpiszę i nigdy nie wykonam tego TAGU :D
No ale Gómez <3

TAG polega na wybraniu 16 męskich bohaterów, wypisaniu ich imion na karteczkach, a następnie losowaniu ich w celu stworzenia swojej drużyny piłkarskiej. Ja jednak umieszczę w swoim słoiczku do losowania więcej niż 16 karteczek z imionami bohaterów. Wyjściowa 16 i tak zostanie wybrana, a TAG będzie ciekawszy przez to, że będę mogła wylosować każdego i nie będę mieć pewności, że wszyscy będą mieć tutaj jakąś rolę do spełnienia. Tym bardziej, że do TAGU nie włączę jedynie tych bohaterów, których kocham i lubię (L), ale też kilku z tych, do których nie pałam zbytnią sympatią (N). Zaczynajmy!

Moja lista:

  1. Bohun (L) z "Ogniem i mieczem"
  2. Woland (L) z "Mistrza i Małgorzaty"
  3. Darkling (L/N) z "Cienia i kości"
  4. Hardin (N) z "After"
  5. Beleth (L) z "Ja, diablica"
  6. Dymitr (L) z "Akademii wampirów"
  7. Jamie (L) z "Obcej"
  8. Wiedźmin (L) z... "Wiedźmina"
  9. Adam (N) z "Dotyku Julii"
  10. Azazel (L) z "Ja, diablica"
  11. James Potter (N!!!) z "Harry'ego Pottera"
  12. Severus Snape (L) z "Harry'ego Pottera"
  13. Jan Sobieski (L) z "Gambitu hetmańskiego" (pojawiał się na kartach powieści? Pojawiał! Kto mi zabroni? :D)
  14. Phoebus (N!!!) z "Katedry Marii Panny w Paryżu"
  15. Chaol (L) ze "Szklanego tronu"
  16. Daemon (L) z "Obsydianu"
  17. Christian Grey (N!!!) z "Sami-Wiecie-Czego" (ten bohater znalazł się tutaj dla tzw. "beki")
  18. Stanisław Wokulski (L) z "Lalki"
  19. Raoul de Chagny (L/N) z "Upiora w operze"
  20. Aleksander Biełow (L) z "Jeźdźca miedzianego" 

Oto moi kandydaci. Wiem, że tych, których lubię jest zdecydowanie więcej, ale po prostu nie mogłam znaleźć aż tylu bohaterów, których bardzo nie lubię. Przejdźmy do losowania!
Czuję się jak Adam Nawałka.

1. Bramkarz: Bohun
Nie! Ja widziałam go w roli środkowego napastnika, a nie bramkarza. Przecież Bohun rozwaliłby przeciwników swoimi umiejętnościami, siłą i sprytem! Chociaż z drugiej strony... Jego duma na pewno nie pozwoliłaby mu na to, żeby ktoś strzelił gola, kiedy on stoi na bramce. Okej, akceptuję to.

2. Boczny prawy obrońca: Darkling
O! I to jest odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu! Postawny, jak na obrońcę przystało, a do tego nie traci zimnej krwi. Pochwalam!

3.  Boczny lewy obrońca: Phoebus
Okej, nie lubię go, ale mimo wszystko dobrze będzie go mieć w swojej drużynie na pozycji obrońcy. Zawsze robił to, co do niego należy (tzn. jeśli chodzi o życie zawodowe, bo o prywatnym wolę nie wspominać). Jestem na tak! Bardzo dobrze, że nie został wylosowany na napastnika!

4. Środkowy obrońca 1: Christian Grey
Hahaha! A to dobre! Ale... serio? Jakoś nie wydaje mi się, że Chrstian będzie zadowolony z pozycji obrońcy. Myślę, że wolałby wykazać się jako ten, który strzela gole, a nie broni własnej połowy boiska. Ale z drugiej strony, może mimo wszystko chciałby pokazać swojej ukochanej Anastasii, że jest dobrym facetem, który potrafi robić to, co do niego należy. Ale przecież był też bogaty. To może po prostu kupi nam mecz?

5. Środkowy obrońca 2: Woland
To mi się bardzo podoba! Sam diabeł w naszej reprezentacji! Do tego inteligentny i przebiegły diabeł! Tak, on się tutaj sprawdzi!

6. Boczny prawy pomocnik: Severus Snape
To teraz wyobraźcie sobie Snape'a na boisku... Ale mimo wszystko... Uważam, że się nada! Jak coś będzie szło nie tak, to rzuci jakimś zaklęciem i będzie po sprawie.

7. Boczny lewy pomocnik: Hardin
Proszę, powiedzcie, że go nie wylosowałam i że to tylko jakieś omamy. No cóż... Hardin, kiedy nie będzie obrażony na Tessę/drużynę/cały świat albo nie będzie odgrywał primadonny, może się sprawdzić w roli piłkarza. Wszkaże jest młody, charakterny, to czemu miałby sobie nie poradzić na boisku?

8. Środkowy pomocnik: Jamie
No i super! Jamie to prosty chłopak, wie, co trzeba robić, siłę ma, piłki sobie na da zabrać. Bardzo dobrze!

9. Boczny prawy napastnik: Dymitr
Kolejny strzał w 10! Dymitr jest trochę podobny do Jamiego. Zna swoje miejsce i zrobi, co w jego mocy, żeby wygrać!

10. Boczny lewy napastnik: Jan Sobieski
Haha! Chciałam Sobieskiego i mam Sobieskiego! Ale patrzcie na jakiej zacnej pozycji! Jaś jako wybitny taktyk już coś wymyśli, żeby dostać piłkę i strzelić gola.

11. Środkowy napastnik: Stanisław Wokulski
Kurczę, lubię Stacha. Nawet go chętnie widziałam w tej drużynie, ale nie na pozycji środkowego napastnika! A może Stach jednak dałby sobie radę? Przeżył Sybir, to i 90 minut meczu przeżyje! A i inteligencji mu nie brak, więc już on coś wykombinuje, żeby przyczynić się do wygranej naszej drużyny.

Rezerwowi:

Dlaczego wylosowałam akurat Adama i Jamesa? Zamiast nich mogłam "wybrać" Aleksandra oraz Wiedźmina i mielibyśmy skład idealny! No, ale mam Azazela i Beletha (kolejnych dwóch diabłów do kompletu), więc czuję, że będzie dobrze.

Beleth- jak już Stach się zmęczy, to zrobię zmianę i wprowadzę na boisko właśnie Beletha. 
Adam- będzie siedział cały mecz na ławce, bo go nie lubię (i jak najdalej ode mnie)
James Potter- chociaż go nie znoszę, to myślę, że mógłby przyczynić się do wygranej naszej drużyny, więc wszedłby na boisko za Snape'a (cóż za ironia losu) albo za Hardina.
Azazel- znając Azazela, dzięki niemu co chwila dostawalibyśmy żółte kartki. Ale jeśli miałabym go wprowadzić na boisko, to podobnie jak James, wszedłby na murawę za Snape'a lub Hardina.
Chaol- kiedy przygotowywałam się do tego TAGU, widziałam Chaola gdzieś w obronie, więc jakby co, to wiadomo, gdzie go skieruję.

Dodaję do tego bonus! Wylosujmy jeszcze kapitana tej drużyny!
Kapitanem drużyny zostaje... Jan Sobieski! Tak! Chciałam go na kapitana i mam go jako kapitana! Lepiej być nie mogło! Na pewno zapanuje nad pozostałymi na boisku!

Wszystko co dobre i wesołe, musi się skończyć, więc tak oto dotarliśmy do końca tego TAGU. Bardzo Was zachęcam do jego wykonania! Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Ten wpis poprawił mi humor na cały dzień. Bohun na bramkę nadaje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie się nie obraziłam :D Bardzo się cieszę, że TAG Ci się spodobał i świetnie Ci poszło :)
    Większości z wybranych przez Ciebie bohaterów nie znam, ale Jamie świetnie pasuje na pozycji pomocnika. No i z tym Janem Sobieskim niezły pomysł ;P - idealnie pasuje na kapitana drużyny :)
    Hardin też sobie poradzi - jeśli tylko nie zacznie wszystkich faulować ;P
    Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, ten Hardin. Mamy z nim trochę problemów na treningach :D

      Usuń
  3. Severus na boisku z tą jego cudną fryzurą i powiewającą peleryną z tyłu - brzmi... dziwacznie xD (chociaż bardzo go lubię, i jest jedną z moich ulubionych postaci z HP)
    Ale walnąłby jakąś Avada Kedavrą i byłoby po sprawie! *.*

    Pozdrawiam!
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby mu pogrozić szamponem, to biegałby jeszcze szybciej XD
      Co do tej Avady.. to no właśnie! :D

      Usuń