niedziela, 26 czerwca 2016

Summer TBR


Hej! Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam listę książek, które chciałabym przeczytać w te wakacje. Tym bardziej, że od września zaczynam klasę maturalną, więc to dla mnie ostatni dzwonek, jeśli chodzi o czytanie interesujących mnie pozycji. Zapraszam!

  1. Aplikacja- Lauren Miller (książka ta intryguje mnie już od jakiegoś czasu, więc na co czekać?)
  2. Art & Soul- Brittainy C. Cherry (bardzo podobała mi się poprzednia książka tej autorki, czyli "Kochając pana Danielsa", więc już nie mogę się do czekać lektury "Art&Soul")
  3. Bractwo pierścienia i kolejne dwa tomy "Władcy Pierścieni"- J.R.R.Tolkien (nigdy nie czytałam, ani nie oglądałam "Władcy pierścieni"... Wiem, wstyd, ale w te wakacje zamierzam w końcu zapoznać się z twórczością Tolkiena. W końcu to klasyka fantastyki!)
  4. Do wszystkich chłopców, których kochałam- Jenny Han (bardzo intryguje mnie tytuł tej książki, a poza tym wszyscy twierdzą, że jest świetna, więc... no, tego... wiadomo :D)
  5. Dziwne losy Jane Eyre- Charlotte Bronte (klasyka romansu, a klasykę trzeba znać)
  6. Fantastic beast and where to find them- J.K.Rowling (moja przygoda z Harrym się zakończyła, ale na szczęście istnieją jeszcze te dodatki)
  7. Harem Sulejmana- Colin Falconer (w poprzednim roku w wakacje oglądałam "Wspaniałe stulecie", dlatego ten serial kojarzy mi się ze słońcem, upałem oraz czasem beztroski i właśnie przez to chcę przeczytać powieść o Sulejmanie właśnie w wakacje)
  8. Ja, diablica i kolejne dwa tomy trylogii- Katarzyna Berenika Miszczuk (czytałam już tę trylogię, ale postanowiłam sobie ją odświeżyć)
  9. Królowa cieni- Sarah J. Maas (nie jestem fanką tej serii, ale mimo wszystko jestem bardzo ciekawa, jak cała akcja potoczy się dalej)
  10. Królowa Tearlingu- Erika Johansen (słyszałam tyle dobrego o tej książce, mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie)
  11. Królowie przeklęci. Tom 2 i Tom 3- Maurice Druon (to akurat w związku z moimi planami dokańczania serii)
  12. Miasto szkła i pozostałe tomy serii- Cassandra Clare (o ile uda mi się je gdzieś dorwać)
  13. Miecz przeznaczenia i reszta sagi o Wiedźminie- Andrzej Sapkowski (stęskniłam się za Wiesiem, a poza tym chcę dokończyć to, co zaczęłam rok temu)
  14. Miłość bez końca- Scott Spencer (ta książka czeka na mojej półce już rok albo dwa, dlatego chciałabym się z nią w końcu rozprawić)
  15. Następczyni i Korona- Kiera Cass (nadrabiamy serie)
  16. Noce i dnie t.3 i 4- Maria Dąbrowska (powieść, na podstawie której powstał wspaniały serial <w ogóle ta scena z nenufarami... cudo!> ulubiona historia miłosna mojej mamy, więc... sami widzicie, nie mam wyjścia)
  17. Ogród letni- Paullina Simons (ostatni tom trylogii "Jeździec miedziany"...)
  18. Opal i reszta serii "Lux"- Jennifer L. Armentrout (jeśli uda mi się załatwić te trzy części)
  19. Pretty Little Liars. Bezlitosne i kolejne 6 części serii- Sara Shepard (jejku, będę z siebie taka dumna, kiedy w końcu skończę PLL...)
  20. Próby ognia i Lek na śmierć- James Dashner (patrz punkt 15)
  21. Promyczek- Kim Holden (w ogóle nie wiem, o czym jest ta książka i o co w niej chodzi, ale tytuł do mnie przemawia)
  22. Ścieżki północy- Richard Flanagan (tak po prostu)
  23. Trędowata t.1 i 2- Helena Mniszkówna (najsłynniejszy polski melodramat... do kolejki!)
  24. Uwięziona w bursztynie- Diana Gabaldon (seria "Obca" również kojarzy mi się z wakacjami, więc chciałabym przeczytać drugi tom cyklu właśnie w tym czasie)
  25. W ramionach gwiazd- Amie Kaufman, Meagan Spooner (lekka lektura, idealna na lato)
  26. Zawsze przy mnie stój- Carolyn Jess- Coke (jw)
  27. Żelazny cierń- Caitlin Kittredge (patrz punkt 14)
  28. Złodziejka książek- Markus Zusak (co prawda, czytałam już tę powieść, ale mimo wszystko, chciałabym do niej wrócić)

Jest to ok. 55 książek. Dosyć ambitnie, nawet jak na mnie... Ale jeśli przeczytam chociaż połowę z tych książek, będę zadowolona. A jakie Wy macie plany na lipiec i sierpień? Koniecznie napiszcie w komentarzach! Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Ty czytasz tak duzo, ze na pewno Ci sie uda. <3 Zycze powodzenia i zaczytanych wakacji! :> Przed klasa maturalna warto sie odstresowac. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, ambitne plany :D "Art&Soul" jest niesamowite! Cherry po prostu przeszła sama siebie w kolejnej powieści ;) "Aplikacja" jest dobra, pomysł na fabułę jest, ale końcówka taka sobie. Również mam w planach "Następczynię". Mam nadzieję, że będzie równie wciągająca jak losy Ameriki :D

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie nie mam na co czekać, tylko czytać "Art&Soul"!
      I dziękuję :)

      Usuń
  3. "Aplikację", "W ramionach gwiazd" i książki Cassandry Clare czytałam. Z kolei chcę przeczytać "Królów przeklętych", serię "Lux" (od Opalu), serię "Selekcja" (od Następczyni) i trylogię pani Miszczuk ^^

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam na półce "Do wszystkich chłopców..." i mgliste plany, aby w wakacje się z tym zapoznać, ale pożyjemy zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego :D "Dziwnymi losami Jane Eyre" byłam zachwycona!
    "Uwięziona w bursztynie" to bardzo dobra kontynuacja, ale według mnie minimalnie gorsza od "Obcej" i trzeciego tomu.
    Oczywiście życzę Ci powodzenia w realizacji planów!
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zaczęłam "Uwięzioną...", ale jakoś nie mogę się wgryźć. Nie zniechęcam się jednak i próbuję dalej :)

      Usuń
  6. bardzo ambitne plany. mam już klasę maturalną dawno za sobą, i nie jest to bardzo trudny okres, więc jeśli będziesz chciała to powinnaś znaleźć też czas na czytanie książek. w wakacje również chciałabym przeczytać Królową cieni. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie ambitne plany! Też zamierzam kontynuować serię Lux, również zacznę od "Opal" :) Reszty książek z Twojej listy nie miałam jeszcze okazji czytać, kiedyś zaczęłam 'Następczynię", ale jakoś mnie nie porwała i czeka na lepsze czasy ;)
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się obawiam "Następczyni", ale mimo wszystko, chciałabym wiedzieć co ijak dalej.

      Usuń