piątek, 1 lipca 2016

Podsumowanie czerwca

Witam! Wiem, emocje po wczorajszym meczu jeszcze nie opadły, ale czas się podnieść i iść dalej, tym bardziej, że doszliśmy w Euro 2016 bardzo daleko. Tylko szkoda mi chłopaków, szczególnie Fabiana i Kuby, którzy starali się jak mogli. No cóż, skoro nie Euro to może Mundial w 2018 będzie należał do nas? Ale stało się, a życie toczy się dalej. Dlatego też zapraszam Was na moje czytelnicze podsumowanie czerwca. Zapraszam!
W czerwcu przeczytałam 18 książek. Jest to naprawdę świetny wynik, biorąc pod uwagę to, że był koniec roku szkolnego i trzeba było wyciągać oceny (uprzedzam pytania: tak, mam pasek na świadectwie). Książki, które przeczytałam to:

  1. Zanim się pojawiłeś- Jojo Moyes- recenzja
  2. Kamień i sól- Victoria Scott- najlepsze jest to, że spodziewałam się drugich "Igrzysk śmierci", a dostałam naprawdę świetną serię. Moja ocena tego tomu to 7/10
  3. Harry Potter i Czara Ognia- J.K.Rowling- najlepsza część HP, co tu więcej mówić? 10/10
  4. Gambit hetmański- Robert Foryś- recenzja
  5. Miasto popiołów- Cassandra Clare- no w końcu przeczytałam drugi tom DA! Teraz poluję na kolejne. 7/10
  6. Szklany miecz- Victoria Aveyard- słabiutka, bardzo słabiutka kontynuacja. Czuję się rozczarowana. 5/10
  7. Zabić arcyksięcia- Greg King, Sue Woolmans- recenzja
  8. Harry Potter. Prequel- J.K.Rowling- miłe i krótkie )za krótkie) opowiadanie. 6/10
  9. Harry Potter i Zakon Feniksa- J.K.Rowling- najgrubsza i jedna z moich najmniej lubianych części HP. Mimo wszystko 10/10, bo to Harry!
  10. Harry Potter i Książę Półkrwi- J.K.Rowling- najlepsza część HP zaraz po "Czarze ognia"! 10/10
  11. Perswazje- Jane Austen- dalej nie mogę się przekonać do Jane, bo pisze ona tylko o szukaniu męża i o niczym więcej. Nie widzę w jej książkach nic nadzwyczajnego. 6/10
  12. Harry Potter i Insygnia Śmierci- J.K.Rowling- skończyłam HP. Smuteczek. 10/10
  13. Fobos- Victor Dixen- recenzja już niedługo
  14. PLL. Uwikłane- Sara Shepard- coraz bliżej do zakończenia serii! <radość> 7/10
  15. The tales of Beedle the Bard-J.K.Rowling- zbiór baśni ze świata HP. Moja najukochańsza to oczywiście ta o trzech braciach. Reszta mnie nie powaliła. 6/10
  16. Ostatni Olimpijczyk- Rick Riordan- kto skończył serię o Percy'm Jacksonie? No ja! Jak mówiłam, że skończę, to skończę! :D 6/10
  17. PLL. Bezlitosne- Sara Shpeard- patrz punkt 14
  18. Art&Soul- Brittainy C. Cherry- recenzja coming soon
Tak oto przedstawia się moje lista przeczytanych w czerwcu książek. A jak to było u Was? Ile Wam udało się przeczytać?

Jeśli chodzi o zdobycze książkowe, to do mojej biblioteczki dołączyło 7 książek. Są to:


  1. Zawsze przy mnie stój- Carolyn Jess- Coke
  2. The tales of Beedle the Bard-J.K.Rowling
  3. Quidditch through the ages- J.K.Rowling
  4. Fantastic beasts and where to find them- J.K.Rowling
  5. Bractwo pierścienia- J.R.R.Tolkien
  6. Dwie wieże- J.R.R.Tolkien
  7. Powrót króla- J.R.R.Tolkien
A jak czerwiec wyglądał u Was? Pochwalcie się swoimi wynikami w komentarzach! :)

Jeśli chodzi o plany na lipiec to odsyłam Was do listy Summer TBR. Możecie być pewni, że wybiorę coś z tych pozycji :) 

9 komentarzy:

  1. 17 książek? Jejku, jestem pod wrażeniem! Czytam obecnie ,,Czerwoną królową'' i raczej nie zanosi się, żebym miała sięgnąć po kontynuację.
    Pozdrawiam :)
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale wynik! Ja ledwo 7 książek przeczytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia, jak udało ci się w miesiąc przeczytać aż tyle książek! A ja byłam dumna z 7 xD Za niedługo również zabieram się za Zanim się pojawiłeś. Zaskoczyło mnie, że Szklany miecz uważasz za słabą kontynuację, bo dla mnie był on o wiele lepszy od Czerwonej królowej. Swoją drogą, widziałaś okładkę trzeciej części? Te dwie poprzednie były takie piękne, a ta trzecia jakaś brzydka :/

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zamierzam czytać "Szklanego miecza", bo już pierwszy tom mi się nie podobał :/ Natomiast "Art & Soul" bardzo przyjemnie mi się czytało.
    Wynik godny pozazdroszczenia! Życzę Ci równie zaczytanego lipca. Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje przeczytanych książek!
    Same ciekawe lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie przestana mnie zachwycac Twoje wyniki. Nie mam pojecia, jak to robisz, ale serdecznie gratuluje. :> Pamietam, jak komentowalam Ci recenzje "Gambitu...", ze chcialabym przeczytac te ksiazke, a teraz juz jest u mnie i mam nadzieje, ze uda mi sie ja przeczytac w wakacje, mimo ze mam sporo cegielek do nadrobienia. xD Zaczytanego lipca! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej, 'Szklany tron' może jest bardziej schematyczny, więc przez to nudny, ale ma więcej sensu, niż "Czerwona królowa" na pewno. W sumie, właśnie to, co w nim "rozczarowuje" sprawia, że ta pozycja jakkolwiek daje rade pod względem logiki XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wow! 18 książek? :D Ale Ci zazdroszczę tak świetnego wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż tyle przeczytanych w jednym miesiącu! :o
    Naprawdę imponująca liczba... Widzę, że Rowling i Tolkien królują ;)

    OdpowiedzUsuń