poniedziałek, 3 lipca 2017

COME BACK


Siódmy lipiec to dzień, w którym opublikowałam swoją ostatnią recenzję. Zawiesiłam bloga. Od września zaczęłam intensywne przygotowania do matury. Zdałam z bardzo zadowalającymi wynikami. Po drodze było wiele wzlotów i upadków. Nie miałam zbyt wiele czasu na czytanie, a co dopiero mówić recenzowanie książek. Poza tym czułam, że moje opinie są pisane zbyt... prosto? Że innym wychodzi to lepiej? Trudno mi to określić. Ale co najważniejsze: wróciły mi chęci i czas do pisania na blogu. Tak, to oznacza, że wracam na swój Przystanek Bookstock i... będę się tu udzielać. Szczerze mówiąc, tęskniłam za pisaniem i za Wami :) Poza tym, myślę, że nauczyłam się wiele, jeśli chodzi o pisanie. Oprócz tego, zastanawiam się nad założeniem kanału na YT ale o tym na razie cśśś... 

Mam wiele książek do zrecenzowania, wiele pomysłów, kilka konkursów w głowie... Wszystko to zostanie powoli zrealizowane :) 
A jak Wam poszły matury? Jakie studia wybieracie? :) 

2 komentarze:

  1. Gratuluję zdania matury na zadowalające Ciebie wyniki! :) I świetnie, że powracasz. Kiedyś zajrzałam tu do Ciebie i zdziwiłam się, że od dawna panuje tu cisza. Twój blog zawsze kojarzył mi się z długaśną listą przeczytanych książek w podsumowaniach, dlatego uznałam, że niemożliwe, żebyś nagle przestała czytać. :D Życzę Ci dostania się na wymarzone studia i zapału do dalszego prowadzenia bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń